Hallo allemaal

Gestart door fkrkawd, 02-12-2004 22:35:03

Vorige topic - Volgende topic

fkrkawd

Hallo allemaal,

Ik wil me hierbij even voorstellen. Ik heb reeds een ruime volvo ervaring. Via een V40t4 en een V70d5 rij ik nu tijdelijk in een nieuwe v70 2.4 140 pk. Prive ben ik eigenaar van een V70 2.5T AWD uit 1997. We hebben deze recent gekocht voor het gezin voor prive gebruik. Sleurhut erachter en rijden maar. Kinderzitjes voor de kids en een extra bankje voor de vriendjes. Ik moet denk ik wel aan de bak want het koelvloeistof lampje begint te branden. Ik ga dus maar eens kijken of ik wat zie. Ik meld me graag bij jullie als ik vragen heb. Tot Later!

Bas850

Welkom hier,

En deze zul je nog vaker horen foto's graag.

Groet Bas
"to finish first, you first have to finish"

fkrkawd

Hallo Bas,

Ik moet uitzoeken hoe ik hier foto's post. Ze komen binnenkort.

Groeten,

Frans

Volvo comfort

Hey,

Een mooie auto verleden heb je ::)

Ben wel erg benieuwd naar je foto's...

Desperado

Welkom hier en ik hoop dat het koelvloeistof probleem
snel opgelost is.

succes

The Saint

Welkom op het forum gij met die onuitsprekelijke nick... ;)
No shirt no shoes, no pinball

fkrkawd

Foto´s,

Kan ik deze ergens inzetten/kopieren? Het zal ongetwijfeld ergens staan maar ik ben nog geen plek tegengekomen. Kan iemand in twee zinnen zeggen waar en hoe? Alvast dank,

Frans

Reitse

Frans Harkema

Zeg eh, dinges, welkom, maar eh, weet je niet iets wat je ook gewoon uit kunt spreken middels een mond die door de Nederlandsche Taal is gevormd zodat niet steeds m'n kunstgebit over het toetsenbord vliegt?! Het mag zelfs je eigen naam zijn.......... ;D

BartT5R

Citaat van: Frans Harkema op 06-12-2004 20:43:58
Zeg eh, dinges, welkom, maar eh, weet je niet iets wat je ook gewoon uit kunt spreken middels een mond die door de Nederlandsche Taal is gevormd zodat niet steeds m'n kunstgebit over het toetsenbord vliegt?! Het mag zelfs je eigen naam zijn.......... ;D

Frans,
het is toch niet moeilijk? Als je je eigen voornaam kan uitspreken kan je die van hem ook  ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Peertje

Citaat van: BartT5R op 07-12-2004 14:09:21
Citaat van: Frans Harkema op 06-12-2004 20:43:58

Frans,
het is toch niet moeilijk? Als je je eigen voornaam kan uitspreken kan je die van hem ook  ;D

Er zitten hier wat Sherlock Holmes' op het forum....
Kijk uit wat je zegt....euhhh... tikt.

Maar Frans, welkom! (en dan bedoel ik fkrkawd)
Hé? Geen banner meer?

BartT5R

Citaat van: fkrkawd op 06-12-2004 10:56:30
Foto´s,

Kan ik deze ergens inzetten/kopieren? Het zal ongetwijfeld ergens staan maar ik ben nog geen plek tegengekomen. Kan iemand in twee zinnen zeggen waar en hoe? Alvast dank,

Frans

@Snakebyte
zo moeilijk was het toch niet om zijn echte naam te weten te komen, hij ondertekende er mee ;D ;D ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Peertje

@BartT5R
Pas in het 2e berichtje. Daar moet je wel even voor wakker blijven.
Ik moest ook even 2 keer kijken. ;D
Hé? Geen banner meer?

fkrkawd

Heren,

Ik ben een beetje gehecht aan de onuitsprekelijke nick. Dank voor uw begrip. Is er op de site niet een eenvoudige foto upload mogelijkheid. Om me te verdiepen in een eigen website of de online fotoalbums of zoiets gaat me op de korte termijn niet lukken.

Ik ben van plan op termijn een beetje aan de awd te gaan rommelen. Een chipje wellicht om de 1618 kilo´s sneller op gang te krijgen en een beetje meer vaart te geven. Hij heeft 150.000 gekopen. Kan dat dan nog?

Het koelvloeistof niveau was op het minimum. Een beetje bijvullen was voldoende. Hopelijk blijft het daarbij. Wellicht zat de dop er niet goed op?

Groeten,

Frans

thuur

Welkom hier!

Als je geen gezeur wilt moet je naar www.imageshack.us
Simpeler kan niet, je krijgt alles voorgeschoteld en je krijgt een regeltje code mee (beginnend met [img]..) wat je zo in je bericht hier kunt kopieren.

Suc6

Gr 8)