Auto stage 0

Gestart door curfs, 06-01-2014 16:27:22

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

ThuurC

Qua uitlijnen durf ik je niks te zeggen, maar voor de status van je auto zou ik zeker naar Thuurbo rijden.

curfs

Mannen (en misschien vrouwen)

Heel erg bedankt voor jullie reacties.

Ik zal de vraag voor de handrem uitleggen.
Toen ik nog in de BMW reed zette ik die altijd in park bij het parkeren en toe ik net nieuwe schijven had laten monteren waren die krom getrokken en zijn toen vervangen onder garantie waarbij de monteur aangaf dat het niet verstandig is om te parkeren in park omdat je dan de remmen er vast op zetten.
Blijkbaar werkt BMW dus met een ander systeem dan Volvo.

De auto komt ook van Thuur onderhoud af uit onder ik denk dat ik een keer een afspraak bij hem maak zodat ik een lijst/overzicht heb.

Cheers

Ah en hier was mijn topic naar toe verhuist.

:-)

Superskunkie

Citaat van: curfs op 06-01-2014 17:53:04
Mannen (en misschien vrouwen)

Heel erg bedankt voor jullie reacties.

Ik zal de vraag voor de handrem uitleggen.
Toen ik nog in de BMW reed zette ik die altijd in park bij het parkeren en toe ik net nieuwe schijven had laten monteren waren die krom getrokken en zijn toen vervangen onder garantie waarbij de monteur aangaf dat het niet verstandig is om te parkeren in park omdat je dan de remmen er vast op zetten.
Blijkbaar werkt BMW dus met een ander systeem dan Volvo.

De auto komt ook van Thuur onderhoud af uit onder ik denk dat ik een keer een afspraak bij hem maak zodat ik een lijst/overzicht heb.

Cheers

Ah en hier was mijn topic naar toe verhuist.

:-)

Dan hadden ze de optie Park ook wel weg kunnen laten, als je het toch niet kan gebruiken. Beetje onlogisch.
Tonnie