Intercooler upgrade

Gestart door JuT5R, 07-01-2014 17:01:17

Vorige topic - Volgende topic

Martijn_B

Citaat van: Johann op 10-01-2014 19:31:39
Citaat van: Martijn_B op 10-01-2014 18:23:59

Vwb software, klopt was een typo en moest ARD zijn. Robbert heeft toch ook voor IPD geschreven, weet niet of het nu anders is?

Volgens de iPD baas niet. Robbert heeft alleen de vrouw van z'n toenmalige baas "beschreven" en heeft blijkbaar een Cdtje of twee met software van iPD meegenomen toen ie moest wieberen. Eigenlijk kun je dus stellen dat een deel van de ARD software gewoon MTE is.  ;)

*proest*... :)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

MrCain

Citaat van: JuT5R op 10-01-2014 19:34:01
De software is nu sowieso al een stuk beter dankzij Marc. Het was inderdaad ARD geen IPD.

Maar zoals ik aangaf zoek ik dus een leuke upgrade en ik verwacht ook echt geen torenhoge verschillen.

De 19T en Intercooler staan nu op de lijst, die gaan er sowieso komen. Ik wou alleen even jullie ervaringen weten voor ik een keuze maakte tussen welke intercoolers. 

De fmic is echt wel top of the bill (zowel in koeling als in de portomonee  ;D) maar een dikkere/betere intercooler ga je echt geen spijt krijgen!
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

M a r c

Citaat van: Johann op 10-01-2014 19:31:39
Citaat van: Martijn_B op 10-01-2014 18:23:59

Vwb software, klopt was een typo en moest ARD zijn. Robbert heeft toch ook voor IPD geschreven, weet niet of het nu anders is?

Volgens de iPD baas niet. Robbert heeft alleen de vrouw van z'n toenmalige baas "beschreven" en heeft blijkbaar een Cdtje of twee met software van iPD meegenomen toen ie moest wieberen. Eigenlijk kun je dus stellen dat een deel van de ARD software gewoon MTE is.  ;)

oh...   en ik moest mijn mond houden van Scott hierover..... maar het is wel een triest verhaal ja....  deze goede jongen heeft zijn bijnaam "Lucky" te danken aan het feit dat ie ooit een heel zwaar autoongeluk heeft gehad, de eigenaar van IPD heeft hem toen in huis genomen en een baan aangeboden.... als dank daarvoor gaat ie inderdaad op zijn vrouw liggen.... krijgt vervolgens ontslag, neemt een hoop zaken mee en verkoopt zich op internet als de grote wijsneus.... terwijl ie er eigenlijk geen kaas van gegeten heeft..... hij maakt nu zogenaamde mappings op basis van "meegenomen" MTE software.....  wat ie er aan verandert weet ik niet, maar dat het niet werkt weet ik inmiddels wel  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

t5karel

Nou moet ik zeggen dat Scott ook wel een hele leuke vrouw heeft/had? ;D Als je daar koud bij blijft ben je gay,of niet goed wijs ;D
Allemaal erg genoeg natuurlijk..
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

StefanCJ

Nou ben ik ook wel benieuwd naar de foto's van die vrouw  ;D

M a r c

Hoe mooi ook.... je "pakt" niet de vrouw van een goede vriend, zeker niet als die als enige voor jou klaarstaat in barre tijden.  Kunnen we lang en breed over praten, maar dat vind ik.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

UserID6342

Wat als die vrouw dat jong heeft gepakt ? ;D ;D

t5karel

Citaat van: Dirk342 op 15-01-2014 14:17:30
Wat als die vrouw dat jong heeft gepakt ? ;D ;D
Splijten dat mens Dirk! Splijten!  ;D ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Martijn_B

Citaat van: M a r c op 15-01-2014 13:59:59
Hoe mooi ook.... je "pakt" niet de vrouw van een goede vriend, zeker niet als die als enige voor jou klaarstaat in barre tijden.  Kunnen we lang en breed over praten, maar dat vind ik.

Volledig mee eens, en verkoopt ook nog eens rommel. Zie het topic op Volvospeed, de uitgelezen maps slaan nergens op. Ook de "Billet 19T" compressor wieltjes waar je 400 pk mee zou moeten kunnen halen brengen niet wat ze beloven. Helaas..
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

JuT5R

Het was inderdaad allemaal een grote grap dat ARD. Weer een wijze les geleerd.

Eigenlijk ben ik blij dat de auto verkeerde signalen af gaf, anders reed ik nu misschien nog met die rommel rond.

Heeft in ieder geval een bult geld gekost, maar ja 'hobby' hè ;D

stefan V70RAWDAUT99

bruut geweld komt er los met de 52mm van ET fijne lui daar met verstand van zaken!
kost wel wat maar wat is duur?
sommige dingen moet je gewoon uitbesteden of gewoon niet doen!
O/\7O/\ - VOLVO

V70NN 2.4 D5 D5244T10 aut 12/2009 Black S
V70R 2.3 awd B5234T8 aut 04/1999 Black S