PeterJD stelt zich voor met 850 TDI

Gestart door PeterJD, 17-01-2014 18:26:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PeterJD

Hallo,

Ik ben Peter, 44 jaar, getrouwd en woonachtig in het Land van Maas en Waal. Vanaf het moment dat mijn zwager vorig jaar een CY kocht, heb ik het forum een beetje gevolgd. En nu moest het er maar eens van komen.  Een eigen Roffel, maar wel een TDI. Ik ben er alweer een paar maanden en zo'n 5000 km mee onderweg.

Eerst even een paar foto's:


Met forum stickers:


Er zat een donkerbeige of lichtbruin interieur in. Dat was behoorlijk versleten. Bij Arjen850 (nog bedankt) heb ik een net beige interieur kunnen scoren, deze kleur past er eigenlijk veel beter in:




Een kijkje onder de kap:


Ik heb nooit gedacht zoveel plezier aan een auto te kunnen beleven. Het is zelfs zo erg dat ik er ook zelf aan sleutel. Ik heb wat problemen met de koeling. Vandaag even de temperatuursensor en de thermostaat en de dop vervangen.

Mijn grootste hobby is het verzamelen en opknappen van stationaire motoren. De grootste motor die ik heb, is een 1 cilinder Crossley HH11 dieselmotor met een motorinhoud van 37.067 cc en 67 pk.



Aan deze motor (inclusief wagen) heb ik 4 jaar gewerkt. En uiteindelijk loopt hij weer:

http://youtu.be/bq_JWbV20Js

Mijn website: www.oudemotoren.nl

heutink

 :D
welkom vanuit Enschede Peter
wat heb je prachtige motoren  :eusa_clap: :eusa_clap:
groet
Rob
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

cornelis-b

Je Volvo is mooi maar de Crossley is geweldig :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Wat een sound daar kan geen Volvo tegenop. Sorry Volvo vrienden ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Nette auto hoor en wat een gave hobby heb je  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:  En ook nog eens in de buurt ;D ;D

pwberg

Mooie Roffel Peter.

En wat een fascinerende hobby.
Net even op je site rondgekeken, helemaal super....  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

benjy

Welkom Peter op het forum en jammer dat zo'n motor niet in mijn volvo past.
Veel roffel plezier met je nieuwe volvo.

Johan1972