Volvo poetsen

Gestart door Vulk, 05-12-2004 10:17:35

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Ieps,

als'k die fotoboeken hier zo bekijk staan al die roffels daar altijd zo mooi blinkend op...
Hebben jullie die speciaal gepoetst om die foto's te nemen of hou je die altijd zo proper?
De vraag dus: hoe vaak poets je jouw roffel en hoe? ;)

Peertje

Eenmaal in de 2 weken.
Moet eigenlijk vaker met een gele, en zeker nu ik in een nieuwbouwwijk woon. Maar ja.... :-\
Hé? Geen banner meer?

Reitse

Het rode monster wordt de laatst tijd te weinig gepoetst, maar als het gebeurt met Valma autoshampoo en daarna in de Valma-was met Carnauba-toevoegingstroep. Werkt prima (en helemaal niet duur, flesje kost iets van 4 euro en je kan er met beetje geluk 1,5 jaar mee doen)

mehn

HIER kun je van enkele andere zien hoe ze erover denken  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

The Saint

Ik haal de V70 R ongeveer eens per 4 weken door de wasstraat. Wel het meest uitgebreide programma dus inclusief onderkant wassen en in de was zetten. Daarna doe ik de velgen, dorpels en nog wat plekjes met de hand.
Nou moet ik hierbij wel aantekenen dat ik slechts op zo'n 10.000 km per jaar uitkom dus dat scheelt natuurlijk wel.

T'is de eerste modder na een wasbeurt he, die doet zo zeer... :'(
No shirt no shoes, no pinball

Vulk

Citaat van: mehn op 05-12-2004 10:33:32

'k Had gezocht op poetsen + roffel dacht'k.
Crap :-[

daytonawim

IK heb mijn rode, eerst eens heel goed gepoetst met ( commandant nr5 ) dat is overigens een pokke werkje, maar het resultaat mag er zijn.
Nu elke week met het handje wassen, en moet zeggen na 9000 km glimt ie nog steeds.

mehn

Citaat van: Vulk op 05-12-2004 10:41:12
Citaat van: mehn op 05-12-2004 10:33:32
'k Had gezocht op poetsen + roffel dacht'k.
Crap :-[

Don't get me wrong, het was bedoeld als aanvulling  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: