Volvo Verkerk Leidsche Rijn R meeting 17 mei 2014

Gestart door Laguna-S60R, 13-01-2014 21:17:50

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Citaat van: Jeroentjuh op 18-05-2014 23:56:51
Citaat van: knoertS70 op 17-05-2014 09:03:44
Citaat van: cornelis-b op 16-05-2014 13:37:41
Helaas kom ik morgen niet, eergisteren had ik een ETM storing en wilde de wagen niet harder dan 40 km/u, de boel bij de dealer laten resetten, ik was er om de hoek, en hij liep weer normaal. Vanmorgen starten en weer ETM storing en 2500 RPM max. Na een reset met Torque Pro is de storing er weer uit maar het toerental fluctueert tussen de 700 en 1000 RPM ik ga de rit dus niet maken want ik heb momenteel geen vertrouwen in de auto.

Ik wens iedereen een fijne en zonnige dag toe morgen.

Dinsdag wordt de ETM ( Enorme Takke Module ) vervangen.

Dat is een d
dure Henk.

Is tegenwoordig een ruildeel, 250 euro volgens mij...

ETM is geen ruildeel. Sterker nog, ze knippen de kabel door omdat die zo
vervelend achter de startmotor langs is gelegd.

Ik was een half jaar geleden bij Furnes in Meppel €450 (incl btw) kwijt, inclusief het inladen van de software
en dat was een strakke prijs.

UserID6342

Goh raar want het is wel degelijk een ruildeel !  Sterker nog, als de kabel eraf word geknipt kun je 'm niet eens terugbrengen / inleveren...  Als je de ETM goed wilt vervangen, dien je dus ook de startmoter even vrij te maken omdat idd die rotkabel daar achterlangs loopt.

Trouwens de prijs van 450 vind ik vrij fors in mijn ogen want vervang hetzelfde deel voor 350 incl. software....

TIMON

Citaat van: Hans Duiven op 19-05-2014 00:00:29
Citaat van: Jeroentjuh op 18-05-2014 23:56:51
Citaat van: knoertS70 op 17-05-2014 09:03:44
Citaat van: cornelis-b op 16-05-2014 13:37:41
Helaas kom ik morgen niet, eergisteren had ik een ETM storing en wilde de wagen niet harder dan 40 km/u, de boel bij de dealer laten resetten, ik was er om de hoek, en hij liep weer normaal. Vanmorgen starten en weer ETM storing en 2500 RPM max. Na een reset met Torque Pro is de storing er weer uit maar het toerental fluctueert tussen de 700 en 1000 RPM ik ga de rit dus niet maken want ik heb momenteel geen vertrouwen in de auto.

Ik wens iedereen een fijne en zonnige dag toe morgen.

Dinsdag wordt de ETM ( Enorme Takke Module ) vervangen.

Dat is een d
dure Henk.

Is tegenwoordig een ruildeel, 250 euro volgens mij...

ETM is geen ruildeel. Sterker nog, ze knippen de kabel door omdat die zo
vervelend achter de startmotor langs is gelegd.

Ik was een half jaar geleden bij Furnes in Meppel €450 (incl btw) kwijt, inclusief het inladen van de software
en dat was een strakke prijs.

Is inderdaad een ruildeel geworden en is rond de 250,- 😊
85011940

LQDI

Zo. Dat was een leuke / goed georganiseerde meeting! Iedereen bedankt!

Silver_R

Auk

Auke
Volvo. for life

Silver_R

Citaat van: Henkien1956 op 18-05-2014 20:36:43
Hierbij alvast een koppeling naar de fotoos die ik heb gemaakt tijdens de meeting.
De dvd is bijna klaar. Die zal ik op Youtube zetten.
http://www.mijnalbum.nl/Album=TTL3LPMW

Leuke foto's Henk.
Laat je ons weten als de film online staat?
Thanx

Silver_R

Wat gaat de tijd toch snel. Een jaar geleden zijn we begonnen met de voorbereidingen voor het R event van 2014.
En nu.....is het al weer achter de rug.  :'(
Het was een succes wat ons betreft. Alles ging zoals we hadden gepland en kunnen we best tevreden zijn.Wel enorm geholpen door het mooie weer natuurlijk.

Vandaag de CY 850 T-5R van VCNL weer terug gebracht en alles weer netjes opgeruimd.
Wij, als organisatie, gaan even bijkomen en nagenieten van alle complimenten, lovende woorden en mooie foto's en video's die gemaakt zijn deze dag.
Binnenkort komt de DVD, met daarop de film van Silas en de foto's van Roland van Contrastfoto.nl.
Deze DVD is te bestellen bij ons voor €5.- incl. porto. Geen geld toch?

Over geld gesproken, het R event stond in het teken van de Stichting Hoogvliegers. We zijn dan ook heel blij met jullie bijdrage, wat een totaal heeft opgeleverd van €550,-
Niet het bedrag wat we voor ogen hadden maar toch nog steeds een flinke berg geld. Mocht je je geroepen voelen om nog iets te doneren, dan kan dat natuurlijk altijd op onze rekening onder vermelding van Donatie Stichting Hoogvliegers. Wij zullen er voor zorgen dat het dan met het bedrag wat we nu al hebben, wordt overgemaakt naar de Hoogvliegers. NL62 ABNA 0484869949 tnv. J. Pruijssers (dit is onze R event rekening)
Wij gaan de cheque aanbieden op de Hoogvliegerdag op Schiphol, 28 juni a.s.

We hebben natuurlijk ook een aantal loterijen gehad, waaronder een rondje met Jochen over het circuit van Zandvoort en het 7 daags verblijf in Oostenrijk.
Om met Jochen mee te mogen moest er een lot gekocht worden (er waren er echt maar 2 verkocht, viel ons een beetje tegen, zoiets wil je toch mislopen?) en om naar Oostenrijk te mogen moest je je NAW gegevens achterlaten bij PHV Financiële Diensten.
Het rondje circuit Zandvoort met de 850 BTCC van Pethconi Racing is gewonnen door Silas Entjes (veel plezier Silas) en naam komt later........... mag 7 dagen verblijven in Oostenrijk. (Geniet ervan naam komt later...........)

Ook hadden we beloofd om alle sponsors, standhouders en iedereen die ons ondersteund hebben, op een gepaste manier te bedanken.
En dat gaan we doen!!
Jullie worden uitgenodigd om met ons uitgebreid te gaan lunchen in 'Het Wapen van Wijchen' te Wijchen.
Wanneer, binnenkort, en over hoe en wat, sturen we iedereen een uitnodigings-mail. Waarschijnlijk dit weekend. In ieder geval allemaal nog maar eens ontzettend bedankt.

En dan volgend jaar, de 5e editie van het R event........we gaan volgende week alvast maar weer eens nadenken,plannen etc.
De datum staat in ieder geval al vast: 9 mei 2015.
De rest volgt later in een nieuw topic.

Dan rest ons nog iedereen te bedanken voor jullie aanwezigheid en gezelligheid en hopelijk tot volgend jaar.
Groet,
Laurens, Jeroen en Sjoerd.

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Mooie foto's allemaal en ziet er uit als een geslaagde dag  :eusa_clap: :eusa_clap:

Driven2Shine

Ik heb het alvast weer in de agenda gezet.
We zijn er graag weer bij als dat mag :)

Silver_R

Citaat van: Driven2Shine op 19-05-2014 22:06:16
Ik heb het alvast weer in de agenda gezet.
We zijn er graag weer bij als dat mag :)

Natuurlijk.

dbs1

Wat een geweldige dag! Veel dank aan het team van Verkerk voor alle moeite!
En dan die brullende R'en in de tunnel op de A2  :eusa_clap:

Ik zit wat krap in de tijd, maar binnenkort plaats ik een selectie van mijn foto's en zodra ik doorgrond heb hoe een filmpje op youtube komt, komen er wat korte stukjes met de 850 BTCC op.
V70 2.5 FT LPG MY10 452 18" BOR
V70R  AT4 LPi - Black Stone 019 - 17"Comet - Km stand 10-2010: 178800 -- 346689 verkocht
Peugeot 206 Plus 1.4  - Noir Obsidien

MiniG

Om even een indicatie van mijn foto's te krijgen hier wat kiekjes,

Zoals ik eerder al aangaf gaan verder al mijn foto's en filmpjes naar Silas die hier wat moois van gaat maken. "mijn computer staat al de hele avond aan en we zijn net over de helft van de foto's  :eusa_whistle:"

Omdat er toch wat mensen staan te springen om foto's hierbij dus een klein stukje van de sluier.

Ik bied alvast mijn excuses aan, het zijn alleen de classics van de "jeugd" de rest staat natuurlijk ook op de foto en volgt zeker.

Het kan niet... maar geweldig om mee af te sluiten :evil: :evil:

Hope you enjoy

Never drive faster then your guardian can fly

hertogjan6

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart