JHC introduceert

Gestart door JHC, 14-01-2014 13:25:52

Vorige topic - Volgende topic

JHC

Na het behalen van mijn rijbewijs in 1983 kreeg ik de Volvo 144 van mijn vader....belofte maakt schuld....nadat deze trots 4 jaar later vakkundig door broertje totaal loss werd gereden (ook toen had rechts al voorrang) heb ik nooit meer Volvo gereden. Mijn vader (JHC) echter bleef trouw aan het merk en na zijn overlijden heeft de 855GLT een jaar te koop gestaan.

Ondanks het feit dat de auto eerste eigenaar was en altijd bij De Beemd in onderhoud was geweest was men niet meer bereid dan een bedrag van 850 euro te betalen (moet een vergissing zijn dat de type aanduiding wordt aangezien als de prijs).

Dus een half jaar geleden maar besloten om mijn Beemer te verkopen en verder  te gaan in de 850....met een kilometerstand van 224000 moet er nog wel wat bij kunnen.

Foto´s volgen snel....niet dat deze spectaculair zullen zijn aangezien het gaat om een blauw-groenige 855GLT automaat met een radio die om zijn CODE vraagt maar die is door mijn vader meegenomen en zal dus wel niet meer gaan spelen.

Wil wel nog even kwijt dat het leuk forum is met enthousiaste leden....leuk om te lezen en behoorlijk informatief.

Wie weet ga ik nog echt houden van Volvo en kom ik op een van de dagen.

Groeten,
Rutger

kulk

Welkom, ook uit Amsterdam zie ik ;)

Helaas zijn onze roffels over het algemeen financieel gezien geen stuiver meer waard.

Mooi dat je deze in ere houdt!

Gewoon lekker in gaan rijden dan ga je er vanzelf van houden!

blastaway

Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

cornelis-b

Welkom en de radiocode is via de dealer wel te achterhalen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Minifreak1293

Welkom op het forum! Ik kan uit ervaring spreken als ras echte classic mini rijder...je gaat van de volvo houden!!!
V70 T5 AT LPI

blauweroffel

Welkom hier.

De code staat heel vaak ergens op de radio geschreven, soms ook ergens in het boekje van de auto.
opvragen bij dealer kost 20 euro.

BR