850 kopen. Is dit wat?

Gestart door Mike Philippens, 05-01-2014 19:09:27

Vorige topic - Volgende topic

Mike Philippens

Precies. Je weet inderdaad niet wat er tussen de beurten door is gebeurd. En je zou ook valse stempels enzo kunnen krijgen. Maar het is (zoals bij alles) nooit één ding waar je naar moet kijken. Het is het hele plaatje. Hoe ziet het eruit, hoe rijdt het, hoe komt de verkoper over (indien particulier), hoe voelt het, hoe ruikt het.
Ik heb zelf niet zoveel verstand van auto's omdat ik ze nooit zelf gehad heb (altijd lease gehad) dus ik moet min of meer blind varen op wat de verkoper zegt, wat ik opgestoken heb hier op het forum (oa) en wat de meneer zegt die een aankoopkeuring doet. Dat moet me een soort onafhankelijk oordeel geven over de staat van de auto. En ook dán heb je geen zekerheid. Zekerheid heb je alleen over de dood en de fiscus... ;)

We gaan het zien. Voorlopig ziet het er naar uit dat die T-5R mijn naam erop heeft...en de letters worden steeds groter.

Wel grappig, ik rij nu nog heel even een Volvo V40 D2 R-Design (Rebel Blue), een schaap in wolfskleren. Straks dan misschien een 850 T-5R Estate (DOP), een wolf in schaapskleren... Dat wordt lachen bij de stoplichten :)