transport t5-r van grenoble naar nederland

Gestart door Malleguus, 18-01-2014 18:59:01

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Da's nog eens een spontane actie heren, super!! :eusa_clap:
... alleen vraag ik me af of dit echt serieus is  :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Pakkie

Wat is dat met al die uitsluitend B-figuren? Gewoon ff een keer 5 a 600€ investeren en in 1 dag heb je E. Je hebt er je leven lang plezier van.

Ik heb ook een eigen ambu dus zou hem zo kunnen halen, maar zit niet zo into the Volvo's dat het voor mij leuk/rendabel genoeg is.

Sbv

Ik rij te weinig met aanhanger om BE te gaan halen. Wil het wel een keer gaan halen

Walter

wil het zeker ook eens halen en heb al meermalen met trailer gereden dus moet wel lukken. Alleen voor 600 ben je tegenwoordig niet meer klaar hoor

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

BBS

Zelf goed oefenen met een aanhanger. ;)
Binnenspiegel afplakken zodat je geen zicht hebt via je achterraam maar alleen op je buitenspiegels. Dan rijden door de stad en goed spiegelen op je spiegels. Als dat allemaal goed gaat dan moet je proberen om bochtje achteruit en alleen een stukje recht achteruit te rijden.
Probeer ook eens een bocht naar links/rechts en daarna een stukje achteruit te rijden met de aanhangert.

Gaat dit je goed af, examen aanvragen en een paar lessen om de combinatie aan te voelen en je bent echt minder kwijt dan 600 Euro ;)

Zie het als investeren in jezelf :D

Zo heb ik het toen ook gehaald, het heeft mij een hoop rijlessen gescheeld. In totaal 3 lessen en het examen en BE was in de pocket :D
Owh ja, lees je ook even in de laadvermogens, TTM gewichten en laad/trek gewicht van je auto/aanhanger
Volvoloos....

dielie850

Citaat van: henry classic v70 op 21-01-2014 15:27:49
Voor mij en Joost wel ;)
Heb alleen nog steeds geen pbtje terug :(

Marty__Mouse

Citaat van: Walter op 21-01-2014 16:18:28
wil het zeker ook eens halen en heb al meermalen met trailer gereden dus moet wel lukken. Alleen voor 600 ben je tegenwoordig niet meer klaar hoor

Jawel hoor.. Ik heb het 2 weken geleden gehaald. Ik was in de gelukkige omstandigheid dat de zaak hem heeft betaald.  Maar ik heb 1 dag 4 uur les gehad en de week daarna 3 uur les met aansluitend examen en dat kostte € 550,-.

En zoals meer gezegd, heel spannend is het echt allemaal niet. Het is vooral een kwestie van rustig rijden, goed kijken en je weer eens netjes aan alle verkeersregels houden..  ;)

When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

grijzev70tdi

Je moet ook opnieuw theorie halen toch?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

BBS

Nee dat hoeft niet, je moet alleen wat weten over het laadvermogen van de auto/aanhanger en de totale TTM massa ;)
Volvoloos....

henry classic v70

Citaat van: dielie850 op 21-01-2014 17:18:16
Citaat van: henry classic v70 op 21-01-2014 15:27:49

Voor mij en Joost wel ;)
Heb alleen nog steeds geen pbtje terug :(

:eusa_clap: :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Pakkie

E halen stelt inderdaad niet veel voor. Als je nog nooit met een aanhanger hebt gereden huur je een half dagje zo'n karretje bij Boels daarmee ga je een beetje aan het klooien Ik heb zo'n 1-daagse cursus-dag gedaan: 's ochtends rijden, tussen de middag gezellig hapje eten met de instructeur, dan nog 1,5u rijden en vervolgens examen. Als je met zo'n klein Gamma-aanhangertje overweg kunt dan stelt zo'n tandemasser helemaal niks voor.

Was hier toen 500€ kwijt, maar inmiddels is het 550€ dus voor minder dan 600€ kan het nog steeds. Vrienden van me die op het circuit rijden zitten er ook al jaren over te dubben. Je snapt wel wie er op kan komen draven als er weer eens een Peugeot stuk is :) Het is aardig wat geld, maar je kunt er je leven mee vooruit dus als je het zo bekijkt vind ik het niet duur.

Rob850turbo

)()()sT

Ik denk dat TS hem zelf aan het strippen is ;D
Hij zou immers deze week naar la France gaan.

Rob850turbo

Ts is al 2 dagen niet meer online geweest

kulk

Die is effe heen en weer denk  ;D

Advertentieboard goed in de gaten houden dus  ;)