Nürburgring Nordschleife 2014

Gestart door Broabander, 22-01-2014 12:17:56

Vorige topic - Volgende topic

Arjanestate

Brute combi, die velgen en remmen :eusa_clap:
854 T-5 ROOD 1994

Nordschleife850R

Dank je  ;)

@ Powerpete: Ik had hem bijna verkocht, maar er kwam plotseling olielekkage optreden bij de turbo retourleiding en daar door de geïnteresseerden, maar afgezegd. Eigenlijk nu wel heel blij dat ik hem niet verkocht heb ;D

Nordschleife850R

Gisteren ook nog de oliekoeler van Eugené gemonteerd! Zeer nette plug en play!!

Nordschleife850R

En vandaag een ander stuur gemonteerd ;D

Staal omvlochten remslangen en koeling op de voor remmen volgen nog ;)

Gr.

Broabander

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

rovelra

tom_850t5

Zojuist teruggekomen van 2 daagjes bij de ring.
Ik heb nog niet zoveel ervaring met circuit rijden, met deze dagen erbij zal ik nu zo'n 9 a 10 rondes totaal op de ring hebben gereden.

Omdat ik op dag 1 vrij laat aankwam, niet echt aan rijden toegekomen, na 1 ronde ging de baan alweer dicht.

Afijn, dag 2 heb ik in eerste instantie 2 rondes gereden, toen merkte k dat de remmen een beetje sponzig werden, dus maar even de wagen geparkeerd
en een beetje rondgekeken op de parkeerplaats, waar ook zeer veel moois te bewonderen was.
Toen de remmerij weer een beetje afgekoeld leek te zijn, weer ingestapt om aan ronde 3 te beginnen.

Bij de start het verzoek gekregen van een man uit Nieuw-Zeeland of hij een rondje mee mocht rijden, omdat de auto waar hij en zijn vrienden mee waren de
strijd had gestaakt.
Alles goed en wel, man meegenomen als bijrijder, hij n cameraatje op de voorruit geplakt, ik m'n tel. als dashcam ingesteld en begonnen met rijden.