Nürburgring Nordschleife 2014

Gestart door Broabander, 22-01-2014 12:17:56

Vorige topic - Volgende topic

Broabander

Zal ik dan maar het 2014 topic openen?  ;D

Wie heeft er nog plannen dit jaar? En zo ja, wanneer? Ikzelf wil, even afhankelijk van het weer, kijken of ik in april, mei nog een paar keer kan gaan.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

StefanCJ

Ik wil rond het voorjaar wel een keer gaan kijken. Zal een weekendje worden incl overnachting denk ik.

Pakkie

Ik zal er dit jaar in tegenstelling tot 2103 weer vele weekenden te vinden zijn met onderstaande inmiddels gedetailde 205 16v waarbij de V70 als trekker van de ambulance zal fungeren. Jaarkaart gaat er ook weer komen want in 2014 kan het nog. Het is nog maar de vraag hoe e.e.a. in 2015 met een nieuwe eigenaar verder gaat.

Mocht je wat algemene info mbt de Ring willen of willen weten hoe je bij bepaalde kijkplaatsen kunt komen dan zou je eens een blik op mijn site ring-world.nl kunnen werpen.

R o b

Justin-850

"Ik zal er dit jaar in tegenstelling tot 2103 weer vele weekenden te vinden zijn........."

Dat denk ik inderdaad ook niet, duurt nog wel ff voordat 't zover is..... ;) :P

Haha, ff alle gekheid op een stokje! Wat een mooie ringtool heb je zeg! Een bommetje op wielen!

Ik heb in het verleden een Clio 1.8 RSI gehad, ook zo'n stuk radioactief blik op wielen!

Gr. Justin

Pakkie

Maak daar inderdaad maar in tegenstelling tot "2013" van :)

Voor deze 205 16V heb ik al diverse circuit-auto's gehad zoals een 205 16v, e30 325, Opel Speedster, e34 525 en een e34 535 touring, maar toch ben ik uiteindelijk weer terug bij een licht 205-je. Het lichte gewicht, voldoende vermogen (160 pk op 850 kg), het pure rijgedrag en de hele beleving zijn geweldg. Hij is uiteraard grondig aangepakt (remmen, onderstel, kooi etc) om goed en veilig te functioneren op het circuit. Er zit ook weinig overtollig gewicht meer in :)

Nadat ik hem afgelopen weekend gedetailed heb ziet hij er ook weer netjes uit. Je zou niet zeggen dat hij al 22 jr oud is en er 300.000 km op heeft zitten.

t5joost

planning is om dit jaar ook wel een paar keer heen te gaan, welke weekend dat is nog de vraag.
gaan meestal met een aantal uit de vrienden groep dus word even plannen wanneer dit word.

Bostel

Ondanks dat ik met de bouw van een huis bezig ben hoop ik toch nog een paar keer te kunnen gaan dit jaar.
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!

t5joost

Misschien een idee om met een aantal aftespreken een keer?
Ben met een maatje al een aantal keer met de renault tuning club daar geweest

rovelra

Wellicht is dit het laatste jaar als er niet snel een koper voor komt !!!
www.savethering.org

Hans Duiven

Citaat van: rovelra op 24-01-2014 22:53:06
Wellicht is dit het laatste jaar als er niet snel een koper voor komt !!!
www.savethering.org

De Ring is een begrip geworden in autoland. Diverse merken zien het snelste rondje ring
als benchmark. Er komt vast en zeker een koper.

Broabander

Nou de ADAC zie ik het liefste als koper, maar hun bod werd te laag bevonden dus zijn ze direct uitgesloten... Dikke kans dat er nu dus een investeerder komt, maar of de Touristenfahrten dan nog blijven bestaan...
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Nordschleife850R

Hallo Ring liefhebbers ;D
Ik hoop dit jaar ook meer te rijden dan afgelopen jaar. Helaas was dit er maar één en niet eens in mn Volvo 850R :eusa_doh:
Heb in ieder geval mooi weer wat kunnen aanpassen. En dat zal denk ik wel in positieve zin zijn.

Mn nieuwe remmen:

Schakelweg verkort:

En de accu verplaatst naar achteren met een brandblussertje erbij:

Iedereen in ieder geval veel veilige rondjes toegewenst!!

Gr Emiel

louwrens

Powerpete

ik dacht dat je m ging verkopen Emiel ? toch maar niet ?

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)