uitlaat spruitstuk pakking

Gestart door Ewout Schalkwijk, 24-01-2014 09:52:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

M'n uitlaatpakking is naar de s*demieter. Zolang ik Old Faithful heb is die al een beetje lek, maar nu gaat het hard. Gisteren had ik de auto in de garage om de KVS pluggen aan te sluiten en naderhand startte ik de auto met de motorkap open. Veel blauwe rook van onder de open kap vertelt mij dat ik er nu iets aan moet doen.

Wie heeft dit al eerder gedaan? Ik heb een pakking voor het spruitstuk liggen. Afgelopen kerst kwam ik er met Ronald achter dat we ook de inlaatbuis moeten verwijderen en dus ook een pakking voor die halen.

Zijn er meer zaken om rekening mee te houden? Moet de turbo eraf? Andere (onverwachte) zaken losmaken of vervangen? Ik kon er zo 123 niets over vinden.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

turbo zit aan spruitstuk vast.

leidingen turbo loshalen
uitlaat los

voordeel van diesel is dat je redelijk wat ruimte hebt

Ewout Schalkwijk

Heb jij dat al eens gedaan? Moet die inlaatbuis er ook af? Ik denk wel dat het beter is, maar weet het niet zeker.

Binnenkort wat te doen? ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-01-2014 18:58:36
Heb jij dat al eens gedaan? Moet die inlaatbuis er ook af? Ik denk wel dat het beter is, maar weet het niet zeker.

Binnenkort wat te doen? ;D


Ewøut

Poeh, ik zou bijna ff komen. Als was het alleen al voor de sneeuw.

En voor jullie, natuurlijk  ;D

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-01-2014 18:58:36
Heb jij dat al eens gedaan? Moet die inlaatbuis er ook af? Ik denk wel dat het beter is, maar weet het niet zeker.

Binnenkort wat te doen? ;D


Ewøut
Alleen gedemonteerd. Bij Knoopie nog te doen.

Pas jij op Schreeuwaap ? dan help ik wel mee

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 24-01-2014 19:43:42
Pas jij op Schreeuwaap ? dan help ik wel mee

Mars of ik? Wij zijn beide al veteranen. Geen probleem hoor. ;D


Citaat van: elianmars op 24-01-2014 19:38:19
Poeh, ik zou bijna ff komen. Als was het alleen al voor de sneeuw.

En voor jullie, natuurlijk  ;D

:-*


Citaat van: Lunadust op 24-01-2014 20:19:31
"Stomme opmerking"


Is je EGR nog aangesloten?
Anders dan ook die pakkingen.

Succes

EGR is 'hard' afgedopt. Aka: verwijderd.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

korte termijn gaat niet lukken. Voor de zomer denk ik nog wel.

Kijk eens in Vida. Het is meer hopen dat er geen tab einden afbreken. Veel Willem Dirk gebruiken

Ewout Schalkwijk

Bijna alle onderdelen zijn binnen. Alleen de koperen moertjes voor het spruitstuk zijn niet meer leverbaar. Enigzins verbaast me dit wel. Op zoek naar een alternatief dus.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Martijn_B

Pak je die van de benzine, die zijn nog wel leverbaar en volgens mij is het draad het zelfde.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software