sleutel kwijt, welke oplossing voor reservesleutel?

Gestart door Wimpelman, 28-01-2014 14:03:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wimpelman

Mannen, vrouwen,

ik  ben de sleutels van mijn 850 1995 kwijt. Heb nog wel een reserve, zo'n uitklapbare. Maar daarvan doet de afstandbediening voor de centrale deurvergrendeling het niet.  Nu heb ik 2 vragen:

1. Kan het zo zijn dat ik die sleutel moet 'inregelen ' zodat ook de afstandbediening het doet?
2. Waar kan ik betaalbaar voor een nieuwe sleutel en afstandbediening terecht?

Er is veel op het forum geschreven over sleutels, maar ik vind mijn antwoorden er niet..

Hopende op goede raad.....

Wimme

Midicijnman

Bij de dealer kunnen ze de afstandsbediening inlezen op de auto.

RRRRR_Ramon

Volgens mij kan de dealer de afstandsbedieningen voor de 850 niet meer leveren. Uitverkocht zeg maar. Een bestaande AB kan wel worden ingelezen.

Sleutels kunnen worden bijbesteld op chassisnummer. Ik betaalde voor een 850 sleutel (8 jaar geleden) iets van €13,50.

Succes!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

UserID6342


Wimpelman

Tja, wellicht niet de plek voor reclame.. Maar ik heb een poging gedaan en mijn volledige vraag op het contactformulier geplaatst.
Nu maar wachten op een passende reactie..... Want reclame is mooi als je er samen iets mee opschiet.



UserID6342

Priad werkt gewoon goed, niets mis mee en ze reageren altijd Wim !

Wimpelman

 Priad reageert inderdaad, maar de reactie luidt "we kunnen de sleutel helaas niet leveren"..


Tot zover de eerder gebezigde slogan.




Dus...................

evdborn

Zelfde verhaal, wel een sleutel voor de V70Classic, maar niet met de transponder :-(
V70 XC AWD, 2.4 T, 2000.
* V70 TDI, 1998
* 850 2.5 10v, 1996.
* 940 2.3 GLE 1992.
* 480 Turbo 1991.
* 480 ES 1990.
* ( weg foetsie kwijt)

Bas T5r

ik heb het een maand of 4 geleden nog gewoon via de dealer gedaan. Sleutel kostte niet zoveel, maar met de juiste code erin etc. was ik rond de 90 euro kwijt.

ik heb geen ab erbij aangeleverd oid. Op vertoon van kenteken is de sleutel gemaakt / besteld.
855 T-5R

benjy

Ik heb ongeveer een jaar geleden een nieuwe ab en een nieuwe sleutel via de dealer besteld was ongeveer125 euro kwijt met inleren en de oude sleutels uit het systeem gehaald er stonden 4 sleutels in en ik had er maar 1 met de nieuwe er bij 2.