V70 bifuel start niet vanmorgen - Necam Koltec

Gestart door zjap, 03-02-2014 11:05:12

Vorige topic - Volgende topic

zjap

Hellup!
Voor het eerst in bijna 4 jaar liet ie me staan vanmorgen, mijn blauwe V70 bifuel automaat en moest ik met de Mitsubishi van mijn schoonouders naar mijn werk.  :-X
De startmotor ging eerst een tijdje rond zonder resultaat. Uiteindelijk sloeg de motor een aantal keren aan, om meteen weer af te slaan.
Het valt me op dat hij de laatste weken sowieso vaker rond moet om aan te slaan, daar had hij eerder geen last van.
Wie heeft er een tip, zodat ik vanmiddag weet waar naar te kijken en morgen niet weer met de Colt naar Doetinchem hoef!
Heb al wel wat ervaring met de installatie, verdamperrevisie al eens uitgevoerd, evenals reiniging van gasverdeler.

Groet,
Jaap

BBS

Ik neig eigenlijk meer om te zeggen dat je een probleem hebt met het elektrische deel van het contactslot :eusa_think:
Mede door deze uitspraak:
Citaat van: zjap op 03-02-2014 11:05:12
Uiteindelijk sloeg de motor een aantal keren aan, om meteen weer af te slaan.
Wat je ook kan proberen, is de wagen met de AB weer op slot te doen en weer van slot te doen.
Die van mij heeft ook een keer gedaan, starten, lopen en gelijk afslaan. Nadat de wagen een keer op- en van slot was geweest was het probleem verholpen.
Blijkbaar was toen de startblokkering er niet af gegaan :eusa_think:
Volvoloos....