Dubbele uitlaat V70R AWD

Gestart door Giel, 10-12-2004 08:56:19

Vorige topic - Volgende topic

Giel

Sinds mei 2004 ben ik in bezit van een V70R AWD (zie cover Roffel 16!!), maar mijn linker uitlaat rookt niet (rechts wel). Als ik mijn hand tegen de uitlaat houdt dan voel ik wel druk. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik irriteer me mateloos!

mathh

Is al vaker over geschreven (de doorlaat van de linker uitlaat is kleiner dan die van de rechter). Als je gas geeft begint de linker mee te werken/roken.
Origineel Volvo. Is waarschijnlijk een heel listige constructie om de tegendruk te regelen.
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Bas850

Als je rook wil moet je diesel gaan rijden ;D
"to finish first, you first have to finish"

reneetje

En als je goed oplet , dan bemerk je dat het geluid uit de linker pijp komt , en de rook (wat rook,dat is condens ;) ) uit de rechter.
Daar is over nagedacht ;)
Als je uit beide pijpen rook wilt , dan zul je over moeten gaan naar de sportuitlaat rechts op onderstaande foto.De linkse uitlaat zit er nu onder.

Rene ;)

Jeroentjuh

Laat eens wa foto's zien van je nieuwe AWD......

Tam

Ik ben op zoek naar een dubbele uitlaat zoals ik op jouw plaatje heb gezien. Ik heb sinds kort een 850 sport 20V. Ik wil graag weten waar je dergelijke pijpen kunt kopen en wat de prijzen zijn. Misschien is kopen in de USA gezien de lage dollar ook een interessante optie. Kan zo'n dubbele pijp ook op een "reguliere" 850. Ik heb wel dubbele pijpen maar de rechter is fake.
Groet Tam!
tam-kuiper@hetnet.nl

Peth©oni

Citaat van: Tam op 30-12-2004 12:58:33
Ik ben op zoek naar een dubbele uitlaat zoals ik op jouw plaatje heb gezien. Ik heb sinds kort een 850 sport 20V. Ik wil graag weten waar je dergelijke pijpen kunt kopen en wat de prijzen zijn. Misschien is kopen in de USA gezien de lage dollar ook een interessante optie. Kan zo'n dubbele pijp ook op een "reguliere" 850. Ik heb wel dubbele pijpen maar de rechter is fake.
Groet Tam!
tam-kuiper@hetnet.nl

Geen Ads !!!!!

mathh

Citaat van: Tam op 30-12-2004 12:58:33
Groet Tam!
tam-kuiper@hetnet.nl

Kijk eens naar deze mooie funktionele zelfbouw:
http://www.volvo850forum.com/index.php?board=16;action=display;threadid=5916;start=0
made by Wepster
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18