[VOLVO 850 CLUB MEETING] Nachtrit Renswoude, zaterdag 1 maart 2014

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 12-02-2014 20:58:07

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Citaat van: Boeijke op 02-03-2014 16:55:07
Citaat van: Emiel op 02-03-2014 15:53:23
Sja...als je geen foto's deelt dan zullen er ook geen forumleden denken "goh wat leuk, ik word ook lid van de 850club".

:eusa_snooty:

Juist wel. Zijn ze nieuwsgierig naar de foto's. Worden dus snel lid om de volgende roffel te kunnen ontvangen en dus de foto's te kunnen zien met een leuk verslag erbij  ;D

Sure. Aantal deelnemers zegt genoeg.

Ik weet dat het allemaal op vrijwillige basis is, maar ik zie een tendens die niet goed is. Mensen kijken niet op de site, mensen kijken op fora, nu word er nog geen maand van te voren op het forum neergezet dat er een meeting aankomt. Nauwelijks deelnemers en altijd...'fotos staan in het clubblad'. Trek je geen nieuwe deelnemers mee aan hoor. Vroeger was er al maanden van te voren een topic (zelfs voor meetings die niet rechtstreeks van de club zijn...elandrun)...en voorpret. Hoeveel lol hadden we voor, tijdens en na. Zie er niks meer van terug. Niks om nieuwe leden aan te trekken iig. Het clublidmaatschap heeft op deze manier geen toevoegende waarde, toerritten en sleuteldagen worden tegenwoordig ook gewoon door forumleden georganiseerd.

Nogmaals geen aanval op jou Willem, ik ventileer alleen mijn mening en dat wat ik hoor van andere (oud)clubleden.

ruubje

+ 1
Zo is het maar net Emiel !!

Ik zit nu echt niet te springen om de nieuwe roffel te ontvangen hoor...
Volvo '94 850 T-5R: 18T, 3"Ferrita downpipe, Ferrita catback, 50mm ic, Do88 rip kit, Green injectors, Fasttech tuning, AP racing bbk, BC-racing coilovers
Volvo '97 S70R: Ferrita catback, 50mm ic, Porsche bbk, BC-racing coilovers, OZ superleggera
Volvo '07 V70N: 185pk D5 - 6 bak

TonV70R

Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Bouke

Heel mooi geformuleerd Emiel dat is precies mijn gedachte. Het is allemaal een beetje op het nippertje. En dat kost gewoon deelnemers.  Voor de gene die het organiseren iets om wat mee te doen, want dan is er ook meer profijt van jullie inzet.

Boeijke

Voel  het niet als een aanval Emiel. Zou juist graag meer van deze " kritiek " krijgen. Netjes geformuleerd, zonder alles en iedereen gelijk de grond in te stampen  :eusa_clap:

Maar er wordt hard aan gewerkt achter de schermen. De clubagenda op de site loopt alweer tot mei. Maar helaas heeft deze site nogal wat beperkingen mbt het plaatsen van evenementen.
Er komt verbetering aan. Maar we willen het wel goed doen. En dat kost tijd en geld. Maar ik denk dat geduld wel beloond gaat worden.
En waarom het een tijdje niet goed gegaan is heeft zijn redenen. Maar daar ga ik niks om niemand op aanwijzen. Is ook niet spannend. Het moet de goede kant op, en daar werken we aan.

razorx

Citaat van: Emiel op 02-03-2014 18:14:15
Citaat van: Boeijke op 02-03-2014 16:55:07
Citaat van: Emiel op 02-03-2014 15:53:23
Sja...als je geen foto's deelt dan zullen er ook geen forumleden denken "goh wat leuk, ik word ook lid van de 850club".

:eusa_snooty:

Juist wel. Zijn ze nieuwsgierig naar de foto's. Worden dus snel lid om de volgende roffel te kunnen ontvangen en dus de foto's te kunnen zien met een leuk verslag erbij  ;D

Sure. Aantal deelnemers zegt genoeg.

Ik weet dat het allemaal op vrijwillige basis is, maar ik zie een tendens die niet goed is. Mensen kijken niet op de site, mensen kijken op fora, nu word er nog geen maand van te voren op het forum neergezet dat er een meeting aankomt. Nauwelijks deelnemers en altijd...'fotos staan in het clubblad'. Trek je geen nieuwe deelnemers mee aan hoor. Vroeger was er al maanden van te voren een topic (zelfs voor meetings die niet rechtstreeks van de club zijn...elandrun)...en voorpret. Hoeveel lol hadden we voor, tijdens en na. Zie er niks meer van terug. Niks om nieuwe leden aan te trekken iig. Het clublidmaatschap heeft op deze manier geen toevoegende waarde, toerritten en sleuteldagen worden tegenwoordig ook gewoon door forumleden georganiseerd.

Nogmaals geen aanval op jou Willem, ik ventileer alleen mijn mening en dat wat ik hoor van andere (oud)clubleden.
Opbouwend geformuleerd Emiel. Ik ben het met je eens.

Bouke

Citaat van: Boeijke op 02-03-2014 22:18:26
Voel  het niet als een aanval Emiel. Zou juist graag meer van deze " kritiek " krijgen. Netjes geformuleerd, zonder alles en iedereen gelijk de grond in te stampen  :eusa_clap:

Maar er wordt hard aan gewerkt achter de schermen. De clubagenda op de site loopt alweer tot mei. Maar helaas heeft deze site nogal wat beperkingen mbt het plaatsen van evenementen.
Er komt verbetering aan. Maar we willen het wel goed doen. En dat kost tijd en geld. Maar ik denk dat geduld wel beloond gaat worden.
En waarom het een tijdje niet goed gegaan is heeft zijn redenen. Maar daar ga ik niks om niemand op aanwijzen. Is ook niet spannend. Het moet de goede kant op, en daar werken we aan.
Ik denk dat aanwijzen idd geen zin heeft aangezien overal en door iedereen fouten worden gemaakt en nog steeds worden gemaakt. Meer zeg ik daar niets over, ik denk dat dat wel duidelijk is. Communicatie is hier denk het toverwoord. Probeer het daar wat mee te doen.

Sbv

Ik sluit me helemaal aan bij Bouke en Emiel.

De clubsite staat volgens mij al een tijd op de nominatie om vervangen te worden.

Voor mij is het handig om evenementen ruim op voorhand te weten zodat vrouwlief eventueel een dienst kan ruilen of vrij kan vragen. Dat lukt niet binnen een maand of korter.

Ik zou zelf zeggen Zet de planning van evenementen zsm en ruim op voorhand op forum en verwijs dan gelijk naar de Clubsite voor inschrijving.

Bouke

Het zou jammer zijn als dit soort mooie dingen teneinde loopt. Dit was altijd een populair evenement waar je je op verheugde.

Arjanestate

854 T-5 ROOD 1994

Boeijke

Arjanestate

Ik hou het in de gaten, ik werk in de ploegendienst dus vrije zaterdagen en zondagen zijn redelijk schaars en vaak al weer volgepland met andere dingen.. Afgelopen zaterdag had ik avonddienst, anders had ik wel meegedaan met die tocht..
854 T-5 ROOD 1994

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mafvanvolvo

6 December,ook al gekeken op wat voor dag dat valt,denk het niet,is op een zaterdag en dan komt er een bepaald hooggeplaatst persoon bij veel mensen thuis en dan kun je natuurlijk niet tegen jullie kinderschare zeggen ,gaat niet door pappa en mamma moeten dan een nachtrit rijden met de Volvo 850 club,dat gaat het volgens mij niet worden ,maar wie ben ik.

Groeten Ted.

P.S mag zelf niet meer meerijden ,geen lid meer.