Even voorstellen, het aangeschafte type is wel duidelijk

Gestart door V702.5T, 12-02-2014 22:01:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V702.5T

 Zojuist een bevestiging ontvangen en dus maar even voorstellen op het forum.
Mijn naam is John, woon in Den Haag (Ypenburg) en ben sinds gisteren in het bezit van een V70 2.5T op benzine. Het is niet bepaald mijn 1e van dit type, vroeger een LPG (850) en diesel (V70) gereden bij mijn werkgever. Inmiddels een aantal jaren zelfstandig ondernemer (fotograaf) en na een aantal 940's nu dus terug bij de 5 cilinder liefde.

Onverwachts, want zondag gaf de 940 er per direct de definitieve brui aan. Gelukkig was de ANWB reddende engel met vervangend vervoer voor de 1e dagen. Maandagmorgen direct gestart met zoeken, met de huidige wagen in het achterhoofd, en diverse auto's bekeken. Wat een puinhoop staat er te koop en hoe groter de puinhoop hoe hoger de prijs lijkt het wel... Dat het een Volvo moest worden was niet ter discussie, de typen waar de voorkeur naar uitging: een 940 op LPG of een V70 diesel.
Het werd dus een V70 op benzine... Reden: deze auto ken ik al 3 jaar, is ingeruild door mijn beste vriend en omdat hij nu niets inlevert kreeg ik 'm tegen inruilprijs.
Geweldige deal dus. Per saldo ongeveer € 1000 p/jr duurder dan mijn gasbak maar 1 goede reparatie en ik ben wellicht meer kwijt.
Een '98-er met 318K op de teller, dus nog niet eens aan het puberen. Mooie kleur, donkergroen metallic (DOP), creme kleuring leer, stoelverwarming voor en achter, rolhoes, 4 elektrische ramen, SIPS, lekke kachelradiateur zo te ruiken, een bijna vastzittende achterwisser dus qua karakter waarschijnlijk een hele echte.
Zal binnenkort foto's plaatsen.

Groet, John

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

volvobug

Welkom hier, klinkt als een mooie auto die nog wel wat TLC kan gebruiken. En je had hem al door idd: foto's plaatsen  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.