Knipperlichten knipperen niet bij afsluiten/openen (Guard 1)

Gestart door 855GLTvincent, 18-02-2014 17:57:50

Vorige topic - Volgende topic

855GLTvincent

Sinds ik de auto heb mis ik één handigheidje: het knipperen van de lampen bij afsluiten/openen. Volgens mij moet dit wel.

De auto is af fabriek voorzien van volgens mij een Guard 1 Volvo alarm (remote met 2 knopjes). Afgaande op wat ik hier op het forum lees, zou hij dus wel een lichtsignaal af moeten geven. Het alarm werkt naar behoren (tijdens een hagelbui begon hij ooit te toeteren).
Het is een US versie, misschien heeft dat nog invloed op e.e.a. aangezien het ook andere units betreft? (of wellicht vanwege "WARNING you may be blinded by the turn signals" ;D ??)
Zou het graag werkend hebben. Handig voor bv. als het slecht weer is en je wilt het controleren of hij echt dicht is  ;) )

Alvast bedankt!
Volvo C70 T5 Coupé, 07/02, Automaat (5), LPG G3, 202.000km
Volvo 850 GLT 2.5 20V Estate, 08/95, US Uitvoering, Handgeschakeld, LPG G3, 136.000 mls / 217.000 km
Volvo 850 2.5 10V Estate 03/96, Automaat, LPG G3, 400.000 km

UserID6342

Guard I heeft een AB met slechts 1 knop.  Ik verwacht dus dat je een Guard II hebt. Bij een I kun je alles zelf instellen en vrij makkelijk ook, bij een II moet (dacht ik) een dealer dat doen, of iemand die zo'n kast heeft.

Op het V700V zit Bas en die heeft zo'n kast tot zijn beschikking en kan het zelf (en doet dit ook voor anderen Volvo rijders)

Sbv

het kan zijn dat je een basic alarm heb dan heb je dat dus niet, dat is enkel deuren open of dicht, geen signaal verder

Ingmar850

Bij de 1 kan je verschillende functie´s aan en uit schakelen.  knipperlichten bij activeren.  toeter bij actieveren. welk alarmpje bij welke sensor af gaat als hij wat merkt enz.   weet niet of dat voor de 2 het zelfde is maar dit staat in het boekje van mijn 1