Resume CC

Gestart door Arjanestate, 04-03-2014 15:46:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Hier wel, als je maar niet 'door' de klik duwt zoals FrankvdAa schrijft.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Midicijnman

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-03-2014 22:11:05
Hier wel, als je maar niet 'door' de klik duwt zoals FrankvdAa schrijft.

Ewøut

Klopt, dat werkt bij mij ook zo. Als je de schakelaar voorzichtig naar rechts duwt, voel je de cc stoppen nog voordat de schakelaar in de volgende stand staat. Als je hem dan loslaat, kun je wél de resumé gebruiken.

Arjanestate

Citaat van: Midicijnman op 05-03-2014 01:27:57
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-03-2014 22:11:05
Hier wel, als je maar niet 'door' de klik duwt zoals FrankvdAa schrijft.

Ewøut

Klopt, dat werkt bij mij ook zo. Als je de schakelaar voorzichtig naar rechts duwt, voel je de cc stoppen nog voordat de schakelaar in de volgende stand staat. Als je hem dan loslaat, kun je wél de resumé gebruiken.

dit is hoe ik doorgaans mn CC onderbreek, ik zal zo als ik naar huis rij nog eens checken..
854 T-5 ROOD 1994

Lunadust

En bij softwarematige CC's met handbak werkt dat dus niet in het laatste modeljaar.

En nee, je kan het er ook niet achteraf inprogrammeren en met een nieuwe schakelaar blijft het hetzelfde.

Ik ben daar best een tijd mee bezig geweest.

Nogmaals, product eigenschap
Techneut, geen dichter.

Arjanestate

Dan weten we dat ook weer :eusa_think:

Inderdaad alleen te resumeren als je de koppeling of de rem hebt aan getikt, rare twist van Volvo... :eusa_doh:

854 T-5 ROOD 1994

BBS

Citaat van: Arjanestate op 05-03-2014 07:57:16
Dan weten we dat ook weer :eusa_think:

Inderdaad alleen te resumeren als je de koppeling of de rem hebt aan getikt, rare twist van Volvo... :eusa_doh:


:eusa_snooty: Ik heb het vandaag meermalen geprobeerd, wanneer ik op de CC rijd en hem van de CC af wil halen druk ik de schakelaar tot in de OFF stand.
Zet ik hem weer in de neutrale stand en dan op Resume dan pakt de CC hem doodleuk weer op. :eusa_shifty: ::)

De motor moet eerst uitgezet worden en als je de motor weer start werkt de Resume niet meer.
Volvoloos....

Lunadust

Klopt Bert-jan,

Jouw CC werkt op vacuum, je hebt ook een gaskabel.
De nieuwere werken met software.

Daar gaat het niet.
Techneut, geen dichter.