verstralers achter grill in R bumper X70

Gestart door leons850, 18-02-2014 21:04:37

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Ben ik met je eens Died, momenteel kan ik niet echt kijken en meten gezien ik op vakantie ben maar hier zit zeker een staartje aan.
Als Stefan stiekem nog even mee leest misschien nog een antwoord op 1 van de vragen.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

maruska

partnummer van de kabelboom : M9134227-003

heb al gezien dat er online niets over te vinden is. Op zich geen gekke dingen, 2 gele stekkers en een relaisvoet+relais, en wat kabels.

en bijbehorend diagram. alleen dus nog even uitvissen waar/hoe de voedingslijn van de stralers loopt. marco DCCCCCCCCL weet dit vast uit het hoofd.

24/35A is dus de gele stekker die ik vasthoud
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Died850

Welk relais gebruik je hiervoor eigenlijk?

EDIT:
Vandaag m'n verstralers geprobeerd te monteren alleen had als ik ze onderin de bumper wilde plaatsen dat ze voor een deel tegen mijn kentekenplaat aan schijnen, en als ik ze voor me grill doe kan mijn klep maar net dicht waarbij het wel tegen de steunen klemt  :-\.
Ja de verstralers zijn nog niet helemaal vast gemaakt, moet eerst nog een geraamte maken waarmee ik het aan de carrosserie kan vast maken.

Died850

Heeft iemand een idee hoe je het relais schakelt op de het grootlicht en met een extra knop zonder dat dit die standaard set is van VOLVO? Kan namelijk nergens vinden wat de bedrading is voor het grootlicht..

maruska

jups, maar ik gebruik gewoon de kabelboom die hiervoor geschikt gemaakt is en op de dikke extra gele stekker zit onder je dash.
daar zit ook de aftakking van je grootlicht schakeling. aarde haal je uit je chassis. uit mn hoofd is het de rode dikke draad die daarin zit.
extra knop kun je dacht ik overigens gewoon nog bestellen, al komt hij van ver..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R