Voorstellen nieuw forum lid.

Gestart door ShockWave_Omega, 19-02-2014 09:24:24

Vorige topic - Volgende topic

ShockWave_Omega

Citaat van: )()()sT op 28-02-2014 14:52:56
Bij die Hellings heb ik met een vriend in 2010 een leuke Saab 9-3 gekocht. Super goede auto en hij rijdt er nog steeds naar volle tevredenheid mee. Ik vond het best een prettig bedrijfje.
Ook prettig om wat te lezen over het bedrijf zelf :D Thanks
"Oh, wibbly-wobbly, timey-wimey..." The Tenth Doctor.

benjy

Als ik jou was zou ik die vriend meenemen om de auto te bekijken.

ShockWave_Omega

Mja is wel de bedoeling maar betwijfel of ie kan. Ik weet wel hoe hij de auto's normaal test en die test krijgt de V70 morgen ook voor zijn kiezen :evil:

benjy

En bij twijfel lekker laten staan, er zijn er genoeg te koop!

ShockWave_Omega

Citaat van: benjy op 28-02-2014 15:52:41
En bij twijfel lekker laten staan, er zijn er genoeg te koop!
Dat sowieso! Ik heb meerdere mensen aangeschreven dus wie weet wat er nog allemaal uitkomt rollen. :)

ShockWave_Omega

oh oh wat reed die v70 toch lekker. Hij had wel even stil gestaan maar startte zonder horten en stoten op! Het bekende plofje rook uit de uitlaat ;) en na even gedraaid te hebben die mooie roffel. met de testrit de auto rustig warm gedraaid in het dorp en daarna kort de snelweg ogedoken. Met een flinke roetwolk schoten we zonder problemen naar de 180. De banden waren wat leeg en die rit ging dus gepaard met wat trillingen. Eenmaal wat verder op de snelweg weinig tot geen trillingen meer.

Op den duur omgedraaid en terug naar de handelaar gegaan. En daar besloten voor de deal te gaan!
Banden opgepompt en de V70 volgetankt. Vrijdag komt er een nieuwe Apk op.

rogerV701998

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.

benjy

Tim gefeliciteerd met de aanschaf van de v70 ik hoop dat je er veel plezier mee hebt.
Nu kun je hem gelijk showen op de 16e ben benieuwd.

ShockWave_Omega

Hheheh het is niet dat ik het niet wil maar ik kan dan niet ivm mijn verjaardag ik ben precies op de dag zelf jarig. Ik denk dat het wal l*llig is voor mijn visite als ik dan weg ben ;)

ShockWave_Omega

En dan nu... wat eye candy ;) Ik heb ook gewoon de foto's van de site waar ik hem heb gevonden gehaald :)
Ik heb nog wel genoeg te doen aan de auto ( nieuwe apk, schoonmaken binnen.. alles plakt :-\, schoonmaken buiten, stickers verwijderen enz enz..).

Voor de deur gisteren :D

hathü

Mooi kleurtje heeft ie, veel geluk er mee.

vincen tdi

Ziet er inderdaad wel goed uit zo op de foto's ja, ander interieurtje er in en klaar is 't.  :eusa_whistle:
Bijzondere maar wel mooie kleur voor een classic.
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

rogerV701998

Inderdaad prachtige kleur.

ShockWave_Omega

Dank je :D wij zijn ook erg blij met de aparte kleur. Dan valt ie sowieso op! Wel jammer dat er her en der wat deukjes en krassen op zitten. Maar goed het is geen nieuwe. Heb op de achterpanelen in iedergeval wat lelijke stickers af gehaald.

benjy