in frankrijk gecrashte 850 t5-r terug in ned. en ter ovename...

Gestart door Malleguus, 19-02-2014 20:44:26

Vorige topic - Volgende topic

Malleguus

nou, eindelijk, na veel gebel en gedoe met verzekering en anwb heeft de verzekering mijn wagen naar nederland gehaald.. vandaag gearriveerd. ga morgen fruitmandje brengen ;-)

Ik heb helaas niet de tijd en de gaves om hem weer tot leven te wekken.... daardoor twijfel ik of ik hem ga slopen en in onderdelen ga verkopen of hem zo verkoop aan de opkoper van de verzekering (kleine kans ;-).

ik hoop eigenlijk dat er een liefhebben hier is die hem weer nieuw leven in wil blazen...
hoor graag of iemand hier zin in heeft!!!??

vr gr
Aike

maruska

heb je wat reente foto's zoals hij er nu bij staat ?
dus de "weer terug in NL" foto's
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Malleguus

http://s987.photobucket.com/user/Aike_Malchus/library/?sort=3&page=1

hier een linkje met wat fotos wel in frankrijk genomen.... ben nog niet bij hem geweest, maar verwacht eigenlijk geen verschil...

gr

T5turbo

Citaat van: Malleguus op 20-02-2014 18:15:56
http://s987.photobucket.com/user/Aike_Malchus/library/?sort=3&page=1

hier een linkje met wat fotos wel in frankrijk genomen.... ben nog niet bij hem geweest, maar verwacht eigenlijk geen verschil...

gr

Wow, ziet er heftig uit.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Piet

Daar is niks fantsoenlijks meer van te maken lijkt me.
Wel een flinke klap geweest denk ik?
Geen persoonlijke verwondingen?
Het is, denk ik, maar goed geweest dat je/ jullie in zo'n stevige wagen als de 850 is, gezeten hebben.

NinaPaul

Dat is echt niet veel meer waard dan de oud ijzerprijs, helaas.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Died850

Interieur is nog wel wat waard lijkt me, zeker als het nog in een nette staat is?

Malleguus

Zit zowieso nog best veel van waarde in... motorblok is ook nog intact volgens mij.... en ik heb aardig wat opgeknapt de laatste jaren... genoeg goeie en bruikbare onderdelen.... ik heb alleen niet zoveel tijd, dus als iemand of leven wil inblazen of voor onderdelen wil overnemen.....

robert31

:eusa_eh: Daar is geen eer meer aan te behalen. Opknappen.....Wordt nooit meer wat. Jammer.
Ik zou een sloopdagje organiseren en de rest aar het oud ijzer :eusa_silenced:

Thijs850

Wat een verwrongen blik, het wordt weinig ben ik bang. Slopen heel rap
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 320.700

Sbv

weinig handel aan.
Interieur heeft een klap gehad van de crash, motorblok zou ik ook zeker na lopen.

achterklep mogelijk nog bruikbaar

nixvin

al is de waarheid nog zo snel..... een 850 r achterhaald m wel

grijzev70tdi

Niet lullig maar dat is gewoon einde verhaal. Je kan er wel nieuwe stukken voor lassen opzich, maar of dat nog de moeite waard is  :-\ Dit trek je niet meer recht helaas. Maar goed, 100 euro wil ik er altijd voor geven  ;D ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

hertogjan6

zonde :( heel veel waarde zit er niet meer aan zo interieur (behalve dashboard) , spoiler , dakdragers ,motor idd ..koelvloeistof reservoir is nog nieuw  :eusa_whistle: .. beter iets dan niets..  :-\

succes met de afhandeling!  ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

nixvin

al is de waarheid nog zo snel..... een 850 r achterhaald m wel