Thuurbo's BLOG - Dilemma!

Gestart door thuur, 12-12-2004 22:38:08

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Dat kan jij vast wel Marcel! ;D

Jack v

Opknappen Thuur,  zou Dopie alles al kwijt zijn :eusa_think:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

beezz

Thuur, waarom moet je in Engeland een lijk scoren?
Belgie en Nederland en eventueel Duitsland is toch ook een optie?
Zoals ik het van buitenaf bekijk lijkt het me dat je alleen een andere bak nodig hebt ( qua kosten ) en dat je dan weer kan doorroffelen.
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

FGG

Ik had t in de PB al aangegeven: je hebt een erg mooie auto, je weet wat je hebt en inruilen en 1500 bijleggen zal je ook geen topauto opleveren, de classics worden steeds minder waard. Dus ik zou de tijd en het geld er in steken, eventueel uitgesteld.

Áls je m wegdoet, dan kom ik eerst nog even t grilletje wisselen...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

@®-

Ja thuur dat zou zeker zonde zijn om jou V70 weg te doen.

Je weet wat je hebt, en als je iets anders krijgt moet je heel veel geluk hebben.
Het enige nadeel is natuurlijk dat er een berg tijd in gaat zitten die je nu waarschijnlijk weinig hebt.

Ik zou 'm houden, maar het is jouw auto.

michiel

Citaat van: elianmars op 15-03-2011 09:18:05
Citaat van: v40pokemon op 15-03-2011 09:15:23
Citaat van: maruska op 15-03-2011 09:04:33
je zit er dus gewoon overheen te kijken..

Denk het niet, ik heb hier 3 Engelse staan, allemaal automaat  ::)

Het lijkt me geen pretje om met een handgeschakelde terug te moeten rijden. Of zal dat vanzelf goed gaan?  :eusa_shifty:

Is geen probleem, daar wen je met een paar honderd meter aan.

Maar dat die binnenspiegel verkeerd hangt, dat duurt wat langer.......... :eusa_wall:
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Teddy81

Haha, ik had vooral veel moeite met het richting aangeven. Regelmatig gingen eerst de ruitenwissers aan! ;D
Je rijdt gewoon in spiegelbeeld, dat gaat wel redelijk automatisch, maar de hendels van de knippers en de ruitenwissers was bij mij echt moeilijk onder de knie te krijgen. Haha

FGG

Als je de V schorst kun je toch nog gewoon de T-5 van Pooh gebruiken voor de dagelijkse dingetjes? Wanneer heb je nu echt 2 auto's nodig, zeker nu je je werk aan huis hebt. En anders af en toe toch even dit:

:eusa_shifty:

@®-

Citaat van: FGG op 15-03-2011 10:48:12
Als je de V schorst kun je toch nog gewoon de T-5 van Pooh gebruiken voor de dagelijkse dingetjes? Wanneer heb je nu echt 2 auto's nodig, zeker nu je je werk aan huis hebt. En anders af en toe toch even dit:

http://meiden.blog.nl/files/2009/03/708964_00_1001_nl52hkjpg_fiets_van_amand.jpg

:eusa_shifty:
Wat is dat?  ??? ???

;D ;D ;D

Ik heb dat vorig jaar ook zo moeten doen, om van 2 auto's naar 1 auto te gaan. En dat is best moeilijk als je al jaren 2 auto's gewend bent. Het is een luxe probleem maar ik kan me het voorstellen om 2 auto's te willen.

Is ook een reden waarom ik er weer een 850 bij wil.

FGG

Citaat van: @®- op 15-03-2011 10:58:46
Ik heb dat vorig jaar ook zo moeten doen, om van 2 auto's naar 1 auto te gaan. En dat is best moeilijk als je al jaren 2 auto's gewend bent. Het is een luxe probleem maar ik kan me het voorstellen om 2 auto's te willen.

De situatie is ook nog eens tijdelijk, Thuur werkt thuis en Pooh werkt op een steenworp afstand van huis. Lijkt me dat 't wel te passen is om tijdelijk met 1 auto uit de voeten te kunnen. Misschien slim om daar het zomerseizoen voor te gebruiken, dan is het fietsen niet zo'n straf.

@Thuur: hoe zit 't met de 240 dan?

thuur

Citaat van: elianmars op 14-03-2011 23:34:14
Hoezo korte 3 en 4 van de M66?

Dat heb ik van ervaringsdeskundigen begrepen.

Citaat van: arjenT5R op 14-03-2011 23:50:22
En als geld een probleem is dan ff schorsen en iets 960 achtigs op gas gaan rijden?

Geld is altijd een probleem ;D Maar met een 960 op gas gaan mijn maandlasten eerder fors omhoog ben ik bang...

Citaat van: FGG op 15-03-2011 10:48:12
Als je de V schorst kun je toch nog gewoon de T-5 van Pooh gebruiken voor de dagelijkse dingetjes? Wanneer heb je nu echt 2 auto's nodig, zeker nu je je werk aan huis hebt.

Zou geweldig zijn als ik met 1 auto zou kunnen uitkomen. Maar hoe moet ik al die zware onderdelen op de fiets van mijn leverancier naar de werkplaats krijgen? Of klanten in geval van nood een leenauto kunnen bieden? En waar staat mijn fiets eigenlijk? :eusa_think: En daarom kan ik de klus ook niet in de verloren uurtjes doen.
En behalve 2 slopers heb ik geen rijdende auto meer naast de V70 en 850.

Maar goed, zelden zo'n eensgezindheid gezien op dit forum :o Ik denk dat ik maar overstap op een S60 ;D

Nee, zonder gein. Ik heb het verhaal zo compleet en neutraal mogelijk opgeschreven, dus de conclusie is duidelijk. Dan de uitwerking:
1) ik schroef de as die ik heb liggen erop/eronder. Plaats ik dan nieuwe rubbers in de as of niet?
2) ik zet de kop erop die ik heb liggen. Koppakking set + distributieriem (rollen/wp zijn pas gedaan).
3) ik koop een M56 of M59. Nieuwe koppeling+drukgebeuren. LSD erin of niet?

- of -

2) Ik haal het blok eruit en plaats het reserveblok (150dkm). Dan wil ik ook overal nieuwe keerringen en een distributie compleet.

Hm, de uitwerking valt me mee ;D Het gaat erom of ik dus de kop plaats of het blok. Het blok heeft ruim een jaar stilgestaan en behalve dat het loopt weet ik er niets van. De kop slechts een paar maanden en komt van een zeer bekende auto.

Gr :eusa_think:

FGG

Citaat van: thuur op 15-03-2011 11:25:10
Zou geweldig zijn als ik met 1 auto zou kunnen uitkomen. Maar hoe moet ik al die zware onderdelen op de fiets van mijn leverancier naar de werkplaats krijgen?

Zou Pooh niet op de fiets naar haar werk kunnen?

thuur

Citaat van: FGG op 15-03-2011 11:27:11
Zou geweldig zijn als ik met 1 auto zou kunnen uitkomen. Maar hoe moet ik al die zware onderdelen op de fiets van mijn leverancier naar de werkplaats krijgen?

Degene die dit voor elkaar krijgt geef ik geld toe. Zelfs maandelijks is bespreekbaar.

Gr :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: thuur op 15-03-2011 11:29:23

Degene die dit voor elkaar krijgt geef ik geld toe. Zelfs maandelijks is bespreekbaar.

Gr :eusa_shifty:

;D

FGG

Citaat van: thuur op 15-03-2011 11:29:23

Reden genoeg om even over na te denken.  :eusa_think: