Thuurbo's BLOG - Dilemma!

Gestart door thuur, 12-12-2004 22:38:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dieselross

Oke ziet er mooi uit, lijkt mij ook wel wat...

thuur

*slaat de stofwolken weg* :eusa_shifty:

Neefje op bezoek gehad :D











En gelijk mijn verjaardagkadootje van vorig jaar maar eens geprobeerd :D





(Intrax met -4 cm bij 205/50-16 :eusa_think:)




(Maar ik heb gelukkig niet zoveel last van steenslag ;D)










Tja, en dat gezet in de realiteit: 387.000km, 13 jaartjes inmiddels, eerste lak, eerste bak, eerste kop...


Verder bevalt de auto me nog steeds uitstekend :D Ik heb nog nooit een auto zo lang gehad. Na wat probleempjes met stotteren (vroegtijdig versleten Denso's), trillen achterin (gecupte banden :-\) en versleten draagarmen (nu nieuw origineel) rijd ik weer relaxed rond.  De 4 ton begint zich aan te dienen, naast de genoemde problemen ben ik weer aan de beurt voor remschijven, is er een deurrubber gescheurd, een uitlaatpakking ligt er uit en rookt ie nog als een diesel in de file (klepsteelrubbers).


De HH-ZB voldoet ook ruimschoots in de behoefte. Sterker nog, ons "tweede autootje" gaat ons dit jaar op vakantie vergezellen (2600+ km). We hebben hem nu een jaar en slechts de caterventilatie en voorremmen (compleet incl. leidingen) moeten vernieuwen. De airco is nog gevuld en wat cosmetische dingetjes zijn aangepakt. Het blokje heeft nog iets carterdruk (korte stukken) en een zwetende oliekoelerleiding. Inmiddels 265.000km op de klok.


Gr 8)

PS: koplampwissertjes heb ik, alleen nog even beugeltjes maken; auto wordt eerst uitgelijnd voordat ik m'n voorzomerwielen monteer en ik zoek nog R roostertjes ja. De volgende upgrade dient zich aan :-[

Robster480

R roostertjes en velgen vielen meteen op ;)
Verder een leuke fotoshoot ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

850-2.520V-Driver

19618 postings op je naam en dan gemiddeld 1x per jaar je blog updaten, doe je goed! ;D

Mooie wagens! Vooral de V70 natuurlijk! Heeft die 855 nou vooraan in het voorscherm een deukje zitten?

Groeten,

Hasse

Vulk

Mooi! Die 850 heeft idd een deukje ja.

Volgende week die partytent maar eens uitproberen, lijkt me een geweldig ding in deze hete dagen.

mehn

Citaat van: thuur op 05-07-2010 00:32:54
Neefje op bezoek gehad :D

Wanneer doet hij de mijne? ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rogerV701998

Citaat van: thuur op 05-07-2010 00:32:54
*slaat de stofwolken weg* :eusa_shifty:


Tja, en dat gezet in de realiteit: 387.000km, 13 jaartjes inmiddels, eerste lak, eerste bak, eerste kop...


Verder bevalt de auto me nog steeds uitstekend :D Ik heb nog nooit een auto zo lang gehad. Na wat probleempjes met stotteren (vroegtijdig versleten Denso's), trillen achterin (gecupte banden :-\) en versleten draagarmen (nu nieuw origineel) rijd ik weer relaxed rond.  De 4 ton begint zich aan te dienen, naast de genoemde problemen ben ik weer aan de beurt voor remschijven, is er een deurrubber gescheurd, een uitlaatpakking ligt er uit en rookt ie nog als een diesel in de file (klepsteelrubbers).


Gr 8)


Inderdaad, wat een kl*te bakken, tijd voor een nieuwe? ;D

Ze staan er weer netjes bij Arthur. :eusa_clap:

Gr. roger

)()()sT

Ik neem aan dat jij die V70 zeker tot de 5 ton gaat besturen?  ;D
Mooi man, die R-bumper, ziet er een stuk beter uit  :eusa_clap:
En zeg je neef maar dat we eens een poetsdag gaan organiseren  ;D


Zat ie daar nog niet op zijn plek, of... ?

Vanwaar de keuze om met de 850 op vakantie te gaan i.p.v. de V?

henry classic v70

Goh, ik wist geeneens dat je een blog had........... :eusa_whistle:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

thuur

Er zit inderdaad een deukje. Daar kwam een brommer ingefietst (vorige eigenaar).

Is er oprechte interesse in een poetsmeeting? Ik kan het wel faciliteren denk ik.

De bumper zit nu nog vast met tie-wraps, ik heb niet genoeg zwarte popnagels meer :-[

En de vakantiekeus.. Tja, gewoon eerlijk:
De 850 is iets comfortabeler (standaard schokkers en Nivomats t/o Koni FSD), zuiniger, rookt niet na stationair draaien, lekt geen benzine als de tank volgetankt is en mag wel eens een lang stuk rijden.


Gr :D

elianmars

Nadeel van goed poetsen is dat de steenslag onder het vuil vandaan komt. Ik had het bij Roetmobiel ook. Ik dacht dat het wel meeviel, maar tijdens een poetsbeurt kwam er van alles tevoorschijn :eusa_shifty: ;D

)()()sT

Citaat van: thuur op 05-07-2010 10:29:11

De bumper zit nu nog vast met tie-wraps, ik heb niet genoeg zwarte popnagels meer :-[


Ow, die heb ik nog in de auto liggen; kun je er straks wel een paar gebruiken  :D
Jij bent "op tijd" thuis hè?

thuur

Citaat van: )()()sT op 05-07-2010 10:43:19
Citaat van: thuur op 05-07-2010 10:29:11

De bumper zit nu nog vast met tie-wraps, ik heb niet genoeg zwarte popnagels meer :-[


Ow, die heb ik nog in de auto liggen; kun je er straks wel een paar gebruiken  :D
Jij bent "op tijd" thuis hè?

Te gek ;D

Yep. Alhoewel ik nathuurlijk wel nog door die enorme file moet..



Gr ;)

Vulk

#103
Citaat van: thuur op 05-07-2010 10:29:11

Is er oprechte interesse in een poetsmeeting? Ik kan het wel faciliteren denk ik.

De bumper zit nu nog vast met tie-wraps, ik heb niet genoeg zwarte popnagels meer :-[


Bumper vast met tie-wraps? Mooi, dan kan die originele er vlug terug onder!

)()()sT

Why?
Een R-bumper is véél mooier  8)