Volvotan stelt zich voor!

Gestart door Volvotan, 22-02-2014 02:04:25

Vorige topic - Volgende topic

Volvotan

Hallo,

Ik wil me even voorstellen.
Vanaf '07 rijdt ik in een xc70 uit '98. Voornamelijk als veilige gezinsauto en als boodschappenwagen voor mijn vriendin.....helaas niet zo goed voor de xc maar voor woon werkverkeer gewoonweg te duur. Vooral met een zware rechtervoet!.
Ik gebruik(te) tot voor kort mijn 2e auto voor woon werkverkeer.... Een ook wel aardig veilige auto voor zijn leeftijd ;D een Volvo 245 B21A uit '75 op lpg..... Een heerlijke bak! Maar toch maar 1,5 jaar geschorst want hij loopt alleen op lpg..
En nu dus dagelijks aan het toeren in een Renault clio 1 uit 94 met 42.000 op de teller, Hahaha moet er nog steeds aan wennen. Wel een pittige bak hoor! 1.4 met 80pk
Daarnaast nog bezig met een R4 uit 85 die nu tot het laatste schroefje uit elkaar ligt   :eusa_think:
Ff terug naar de xc. Jaren redelijk zorgeloos mee gereden. Alleen het laatste jaar gaat het niet zo lekker met hem...lekke koppakking( carterontluchting zat helemaal vol) alles trouwens netjes gemaakt door Dennis850. Had alleen gehoopt dat het olie lekken zou stoppen en het van tijd tot tijd onwijs slecht aanslaan! Maar start maar met het vervangen van de bdp sensor. Een groter probleem is er nu gaande ::)
Benzine lek... Het stroomt er uit voor het rechter achterwiel. Maar zal hier later een aparte topic voor openen...
Ga ff kijken of ik nog wat foto's heb staan op mijn tablet... Tot snel!

erdebruin

To finish first, first you'll have to finish !!!!

'95 Volvo 855 T5 AT 220.000 miles US import Emerald Green Metallic / Dark Olive Pearl

arjen850

Welkom :D oei oei, AWD en brandstof lekkage. Kans is zeer groot dat dit de leidingen zijn die boven de tank zitten, meeste niet meer leverbaar, en het AWD systeem moet zakken om de tank naar beneden te krijgen. Khoop voor je dat het de verbinding tussen vulhals en tank is, maar anders....

UserID6342

;D ;D Klinkt als ervaring ermee hebben ? ;D ;D

volvobug

Toen ik het las kon ik al voorspellen dat Dirk en/of Arjen zouden gaan reageren  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

UserID6342

Boeijke

Is VOOR het rechter achterwiel.
Kan ook nog bij het filter zijn. Of zit dat daar bij die dingen niet meer>?

UserID6342

Nope, zit boven de tank ! Verwacht zelf de vulhals lek, met een beetje veel geluk.....