Roffel 16

Gestart door BartT5R, 13-12-2004 10:02:58

Vorige topic - Volgende topic

BartT5R

Vrijdag heb ik de nieuwe Roffel in de bus gekregen,  nu gaat daar eigenlijk altijd wel een draadje over behalve nu.
Dus daarom doe ik het maar.

Hij is weer mooi, maar de dag nadien alweer uitgelezen ;D

Die import stukken zijn echt de moeite, alsook natuurlijk de evenementen waar je zelf bij bent geweest.

Ook de evenmenten waar je niet bij bent geweest ( ;) mooie wink Ludo, "stukken verhandeld voor mensen die in de buurt wonen" ) zijn leuk om te lezen.

Volgende keer dubbel zo dik, en nee, ik heb geen schrijverstalenten.

Bedankt hiervoor club en nog van dadde.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Peertje

Citaat van: BartT5R op 13-12-2004 10:02:58
Vrijdag heb ik de nieuwe Roffel in de bus gekregen,  ....

Oh, je komt uit Belgie natuurlijk.
Ik had 'm vorige week al in de bus. Wat een leuk blad is het toch ook.
En wat een herkenbare verhalen!  ;)
Hulde!

Kan nu al niet wachten op de volgende.

Hé? Geen banner meer?

BobaFett

Leuk geschreven artikelen  ;)

Heb 'm wederom met veel plezier gelezen  ;D

daytonawim

Als nieuw lid en de eerst gelezen roffel, moet ik zeggen dat het geheel er erg strak uitzag, mooie verhalen e.d.

Mischien maak ik ook nog wel eens een stukje :-)

mehn

Citaat van: daytonawim op 13-12-2004 12:44:58
Mischien maak ik ook nog wel eens een stukje :-)

Ik wil geen extra druk op je schouders leggen, maar dat wordt van nieuwe leden verwacht.  ;)

@ Ludo: zó ongeveer of is dit té dwingend?  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Johann

Citaat van: mehn op 13-12-2004 12:52:06
@ Ludo: zó ongeveer of is dit té dwingend?  ;D

;D

Misschien een paar dreigbrieven in full color erbij??  ::)

Rad

Ik moet zeggen dat ik de eerste keer dat ik de roffel ontving (dit voorjaar) ook blij verrast was. Ziet er goed uit, leuke verhalen, redelijke printkwaliteit.
Ik wil me bij deze aanmelden om ook eens een stukje te schrijven, volgende meeting of zo?

Joenes T-5

Vind het er zeer goed uit zien en leuk om door te lezen. Ben het eens met BartT5R; volgende x dubbel zo dik! ;D Mijn  complimenten, thumbs up!

Walter

Citaat van: Rad op 13-12-2004 13:21:33
Ik moet zeggen dat ik de eerste keer dat ik de roffel ontving (dit voorjaar) ook blij verrast was. Ziet er goed uit, leuke verhalen, redelijke printkwaliteit.
Ik wil me bij deze aanmelden om ook eens een stukje te schrijven, volgende meeting of zo?

Hoi Radboud,

Die staat :-) Misschien wil je ook een stuk schrijven over jezelf en hoe je aan de auto bent gekomen en wat daar nog meer over te vertellen is.

Iedereen kan eventuele artikelen mailen naar redactie@850club.nl, hoe meer kopij hoe dikker 'ie wordt (mits binnen budgettaire grenzen).

Succes!!! En alvast bedankt!

Mede namens Ludo!!

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

volvopieter

Heb em in 1 keer uitgelezen, geweldig. Wacht met spanning op de volgenede Roffel..

BobaFett

Citaat van: VolvoMafia op 13-12-2004 13:51:21
Iedereen kan eventuele artikelen mailen naar redactie@850club.nl, hoe meer kopij hoe dikker 'ie wordt (mits binnen budgettaire grenzen).

Ik denk er wel over.....
Nu de inspiratie nog  ;)

volvoTon

Wat een mooie thuiskomer,na een weekje Berlijn eerst de koffers uitgeladen en vlug de post nagekeken.
Rekeningen >:( >:( en wat een vreugde daar lag de nieuwe roffel.
Meteen doorgebladert en ja hoor, goed verzorgt als altijd en weer leuke stukjes.
Dan toch maar eerst meehelpen om de koffers uit te laden en vanavond op het gemak alles te lezen. :) :)

volvoTon :)

BenC70ES

Stak vandaag hier ook in de bus, buiten dat Tom mijn naam verkeerd heeft geschreven  ;) ziet hij er weer heel goed uit!

Ik ga nog wat verder lezen...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Walter

Citaat van: Boba Fett op 13-12-2004 16:48:19
Ik denk er wel over.....
Nu de inspiratie nog  ;)

eehhhhh Agneta??? Kijk daar eens een kwartiertje naar dan vliegen de artikelen je toch om de oren  ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

BobaFett

Citaat van: VolvoMafia op 14-12-2004 08:26:34
Citaat van: Boba Fett op 13-12-2004 16:48:19
Ik denk er wel over.....
Nu de inspiratie nog  ;)

eehhhhh Agneta??? Kijk daar eens een kwartiertje naar dan vliegen de artikelen je toch om de oren  ;D

Het is Agnetha, maar da's een detail  ;)

Ik verzin wel iets leuks  ;D