Het velgenvraaguurtje

Gestart door Zodiac, 14-12-2004 18:40:07

Vorige topic - Volgende topic

Zodiac

??? Hulp hulp... in mijn queeste naar een nieuw stel velgen (banden zijn toch ook wel behoorlijk versleten) volgende vraag: passen volgende velgen op mijn Estate met ET 43 en 5*108??:
AEZ Simas 17"; Banden: Conti Winter Contact 205/50 R17 89H M&S, ET36. Alvast bedankt voor jullie massale steun! ;)
Spread your love...

Jeroentjuh

Met ET36 komen de velgen wel een stuk naar buiten.... Steek wel utzelfde? En diameter van het naafgat?

BenC70ES

En de band is ook een maat te hoog...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Jan_D.

Citaat van: BenC70ES op 14-12-2004 19:53:50
En de band is ook een maat te hoog...

En daardoor past het reservewiel ook niet meer goed achterin!

Jan

BartT5R

Je kan beter, 215/45/17 nemen, is nog goedkoper ook. ;D
En valt net binnen de tollerantie.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

M a r c

Een 8J velg met ET36 past gegarandeert niet!

Je moet zoeken naar een 7J tot 8J velg met een ET-waarde tussen 40 en 46.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: Zodiac op 14-12-2004 18:40:07
??? Hulp hulp... in mijn queeste naar een nieuw stel velgen (banden zijn toch ook wel behoorlijk versleten) volgende vraag: passen volgende velgen op mijn Estate met ET 43 en 5*108??:
AEZ Simas 17"; Banden: Conti Winter Contact 205/50 R17 89H M&S, ET36. Alvast bedankt voor jullie massale steun! ;)

Koop toch gewoon iets nieuw. Voor ca. 1300 euro heb je nieuwe 17" velgen met goede banden.

info@europeantuning.nl

Zodiac

Citeer
Koop toch gewoon iets nieuw. Voor ca. 1300 euro heb je nieuwe 17" velgen met goede banden.

Ik had het over mijn huidige banden die versleten zijn. Hetgeen waarover ik sprak was een koopje. Meestal zijn die spullen niet zo oud of zelden gebruikt. Deze hadden geen krasje, als je dan weet dat zoiets een kleine 500 Eurotjes gaat vindt ik het behoorlijk weggesmeten geld EN zit je niet meer echt origineel Volvo hé (was bij dealer gekocht - zaten onder de V70R AWD met winterbandjes).
Spread your love...

M a r c

AEZ Simas is toch ook geen originele Volvo-velg?

info@europeantuning.nl

Zodiac

Citaat van: MH op 15-12-2004 22:09:31
AEZ Simas is toch ook geen originele Volvo-velg?

Mjaaa daar heb je een punt :-[, maar... ze werden bij de dealer verkocht en meteen onder de V70R AWD geplakt... dus, toch zo goed als  ;D
Spread your love...