Hulp bij repareren elektrisch raam bestuurdersdeur S70 omgeving Utrecht gevraagd

Gestart door leons850, 03-03-2014 22:49:10

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Zoals de titel al zegt zoek ik hulp bij het repareren van mijn elektrische raam van de bestuurdersdeur van mijn S70 in de regio Utrecht/IJsselstein.
Het probleem luidt dat mijn raam niet netjes recht naar beneden ging veel geluid maakte dus ik dacht vanavond kom laat ik eens kijken wat er aan de hand is. Geen goed idee geweest ik heb het alleen maar erger gemaakt ik kan hem niet meer gebruiken...  :eusa_doh:
Ik heb al bedacht dat ik beide raamgeleiders ga bestellen morgen ochtend vroeg bij Hooftman in Schoonhoven, met een beetje geluk kan ik deze dan aan het einde van de dag ophalen. Tevens viel mij op dat van de 2 messing stelboutjes de voorste gewoon vrij kan bewegen.
Ik snap er simpelweg helemaal niets meer van en hoop dat iemand het liefst morgen (dinsdag) of woensdag mij zou willen helpen uiteraard kan dit tegen een vergoeding. Ik hoop dat iemand mij kan en wil helpen. :eusa_pray:
Ik ben te bereiken via pb/mail of op 0649888213 sms bellen of app.
Alvast bedankt!
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

leons850

Heb de raam geleider besteld, die vanavond maar even er in schroeven dan.
Ik krijg er hopelijk ook wat tekeningen bij om het systeem wat beter te begrijpen.
Weet iemand hoe je de voorste geleider vervangt, is volgens mij alleen een rubber, kan er alleen ook geen nummer van vinden.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

kulk

leons850

Citaat van: kulk op 04-03-2014 10:13:44
Waarom rij je hier niet gewoon even langs? :

http://www.autoenemotie.nl/

Goed idee maar helaas ga ik daar niet voor 18.00 zijn.
Onderhand al een mooi beeld hoe ik de geleider moet vervangen en stiekem hoop ik dat het probleem dan meteen helemaal weg is.  :eusa_pray:
Nu nog het nummer van het rubber wat in de voorste geleider zit vinden, iemand?

leons850

leons850

Gisteren de hele avond bezig geweest, de boel een keer of 5 uit elkaar gehaald, hij lijkt nu goed afgesteld te zijn dus ik doe hem dicht.