Zakelijk het overwegen waard? 190 pk Volvo V40 D4 met 14 procent bijtelling.

Gestart door NinaPaul, 04-03-2014 19:47:41

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Nu het lease contract afloopt van het bedrijf van mijn beste maat vroeg die hoe het zat met de V60 hybrid en de bovengenoemde auto.

Nu heb ik wel in de oude D4 (automaat) gereden en de V60, maar de nieuwe V40 D4 is mij een raadsel.

Nu hadden we dit jaar al bekeken of de volledige vloot naar volvo kon worden gezet maar de V60 bleek daarvoor toch iets te duur.
(4 voertuigen) Nu de nieuwe V40 een zeer gunstige leaseprijs heeft 900 euro/maand ipv 1350 euro/maand van de V60 hebben we alles nog eens bekeken en financieel zou het zelfs gunstiger zijn dan de huidige auto's.

Mijn vraag is dus eigenlijk of iemand er misschien al ervaring mee heeft.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

The Volvoboy

V40 D4 190pk komt pas in de showroom begin juli dacht ik ;) De D4 181pk (zelfde 2L 4 cilinder) in de V60 en V70 schijnt erg goed te bevallen, zo lees ik op het Volvo Forum.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

rogerV701998

NinaPaul

Is ook een Nederlandse firma ;) waar het over gaat. Maar vandaar dat ik dus nergens info kon vinden :D

Waarom kan de lease maatschappij dan wel een afleverdatum geven ???

Zullen morgen eens verder kijken wat de dealer er van zegt, een auto leasen zonder erin gereden te hebben is niet mijn stijl, maar zonder auto zitten is geen optie als bedrijf.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Jeroentjuh