automaat met hoge kilometerstand wel of niet doen?

Gestart door SaVo, 21-04-2014 09:40:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SaVo

Beste forumleden,

Ik rijd nu een hele fijne handgeschakelde 850. Er staat 330000 m op en laatst is de de gehele koppeling vervangen. De Volvo hoeft niet weg,naar nu zag ik deze:
Volvo 850 2.5 I AUT 1996 Blauw
€ 950,00
http://link.marktplaats.nl/801325734
Nu ben ik als een blok gevallen op het uiterlijk,maar is het verstandig om deze auto eventueel aan te schaffen vanwege het mooie uiterlijk. Wat betreft kilometers ga ik er op achteruit bijvoorbeeld. En wat ik me afvraag: is. Het verstandig om een automaat met deze stand te kopen? Moet deze dan al eens gereviseerd zijn? En waar moet ik nog meer op letten?
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

confruo

Ik weet niet zo snel of er ook een thread met kilometerstand en overleden automaat is, maar die van mij is vervangen bij 330.000km, ik denk dat dat geen onredelijk kilometer stand is.

(v70xc)

KIM

Mijn motor-bak staat nu op 471.000 km en alles werkt nog goed. Mijn vorige (2.5 20V AUT) heeft 640.000 km gehaald zonder bakproblemen. Beiden kunnen het ook eerder begeven; dat hangt af van hoe er mee om is gegaan.
Ik geloof dat ik het in jouw geval niet zou doen, gebaseerd op de hoeveelheid kilometers verschil met je eigen auto.

Pas dan voor dat geld je eigen auto aan zodat deze naar je wens is; da's m.i. een betere keuze.

Hengeveld

Die auto die je zou willen kopen heeft LPG en geen G3. Je betaalt dus veel wegenbelasting.

Verder deel ik de ervaring en mening van KIM.

)()()sT

Ik zou daar ook echt niet aan beginnen. Een R-bumper, velgen etc. heb je zo gescoord en dan heb je optisch hetzelfde.

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien