velgen richten

Gestart door johan283, 09-09-2005 09:49:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

johan283

Hallo Roffelaars,

Ik al een tijdje een kromme velg waardoor de hele auto trilt.

Wie een bedrijf in de regio leiden/oegstgeest waar ik velgen kan laten richten. De meeste bedrijvendie ik heb gevonden zitten allemaal op een uur afstand van mij

alvast bedankt

ed

De meeste bedrijven sturen de velgen op naar Wheeltrim of de velgendokter. Over die laatste hoor ik niet zulke beste berichten, dus blijft er maar één over. Opsturen is niet zo duur hoor. Zul je ze wel moeten afhalen in Nijkerk.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

johan283

HoiEd,

ik heb in denhaag Proftyre gevonden aan de binckhorst. Dat ga ik eerst proberen, kost ietst van 70 euro inclusief richten en band erop/eraf en balanceren

ff afwachte hoe gaat het bedrijf is, zodra ik wat ervaringen kan melden zal ik dat doen.

ed

#3
Is niet duur. Houd er rekening mee dat de velgen na het richten waarschijnlijk gespoten moeten worden.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

mehn

#4
Ik heb vorig jaar bij Wheeltrim € 130 betaald voor het richten van twee 16" Columba's. De meeste kosten worden door de insteltijd veroorzaakt. Hoe meer velgen je laat richten hoe goedkoper per stuk  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

johan283

Ik heb de velg vandaag opgehaald.

Proftyre heeft zonder meerkosten ook de velg gemonteerd. perfect! Heb daarna gelijk op de snelweg e.e.a. getest. Nou dat scheelt een slok op een borrel, de grootste hoeveelheid trillingen zijn weg.

Deze shop is zeer zeker aan te raden.

Nu rest van de velgen laten richten, ben ik de rest van de trillingen ook kwijt