J relais uitbranden

Gestart door tjeu, 16-03-2014 11:08:35

Vorige topic - Volgende topic

tjeu

Heeft iemand een idee waar de 3 j relais voor zijn mijn massa van de spoelspanning is weg gebrand ik vermoed een sluiting in de spoel van het relais maar ik wil het ff verder onderzoeken voor ik de bedrading en relais vervang.

razorx

Bij een 850: In de relaisbak onder de motorkap. Aan de bestuurderszijde bij de zekeringen. 4 torxjes losdraaien.

tjeu

Ja razorx het is een 850 de lokatie wist ik al, het gaat mij erom waardoor hij word aangestuurd en wat ze aan sturen

FrankvdAa

Verzorgen de stroomvoorziening voor de verschillende gebruikers (accessoires). Worden volgens mij niet direct aangestuurd, hooguit door het contactslot.
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

tjeu

Wel raar dat mijn massa weg gebrand is het lijkt wel of hij ergens een massa mist en hij dan massa gaat zoeken

Ewout Schalkwijk

In de natuurkunde wordt altijd 'de weg van de minste weerstand' bewandelt. Zou dus kunnen dat je belangrijkste massa kabels te veel weerstand hebben. Zou daar mee beginnen.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein