Forumtransport Wieringerwerf - Geleen

Gestart door Miel850, 19-03-2014 10:58:42

Vorige topic - Volgende topic

Miel850

Beste forumfanaten,

Gijsbert (Gijsbert-5) heeft aan mij de achterklep van zijn DOP-R toevertrouwd. Indien er iemand genegen is een handje hulp te bieden met het transporteren richting Geleen (Zuid-Limburg), of een eindje in de goede richting, dan zou dat fantastisch zijn. Wat mij betreft heeft het geen haast, maar voor het begin van de maand juli zou mooi zijn.  :)
Suggesties zijn altijd welkom.

Voor gegevens van Gijsbert en eventuele verdere afstemming betreffende ophalen kan Gijsbert benaderd worden per PB.

Bij voorbaat dank!

Edit: De R van Gijsbert is verkocht aan een ander en daar is de klep pas gedemonteerd. De klep ligt niet meer in Harderwijk, maar in Wieringerwerf. Een transport vanuit daar naar Geleen proberen we hier te regelen. Gijsbert zal verder aanvullen...
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

san

is er al wat geregeld? Ik woon ook in Harderwijk heb genoeg ruimte om iets te vervoeren en kom regelmatig in het zuiden,morgen weer naar Den Bosch eo. Dus laat maar ff weten.

Miel850

San,

nog niets geregeld. Ik zet het hier neer als dat wel zo is.
Gijsbert heeft aangegeven dat hij per PB benaderd kan worden voor afstemming omtrent afhalen.

In ieder geval alvast bedankt voor het aanbod. Wordt zeer gewaardeerd!

Gijsbert-5

Boeijke

San.
Misschien dan ook genegen een bovendekje van een dash mee te slepen naar Oss.
(eventuele achterklep mag hier ook wel overnachten tijdelijk eventueel, dan is hij al dichter bij geleen als harderwijk)

Willem

san

Ligt dat bovendekje ook in Harderwijk?

Boeijke

Miel850

Transport staat i.o.m. Gijsbert tot nader order "on hold".

Edit: zie eerste post.

Miel850

En de klep is los  :)

Indien iemand genegen is de klep mee te nemen vanuit Wieringerwerf richting het zuiden, dan zou dat mooi zijn.
De klep heeft als eindbestemming Geleen, maar met een eind in de richting ben ik al erg blij.

Groetjes,
Miel

StefanCJ

Miel, als je het in Utrecht kan krijgen kan je het hier wel ophalen als je voor je werk eens in Utrecht bent.

knoertS70

Als het in Zwaag kan komen kan ik het 27 april wel bij Stefan afleveren.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

PimR

Ik ben nu in middenmeer en kan eventueel wat oppikken woon zelf in Nijkerk dus laat het maar weten!

Ben hier nog tot 15:00 uur

Gr. Pim

Gijsbert-5

De klep ligt op het volgende adres:

sloperij van Wanrooij
Havenweg 11 Wieringerwerf

Forumlid Risky147 (Dirk) is als het goed is aanwezig.

PimR

Het liep iets uit hier... Lees het nu pas

Ik ga het oppikken

Gr. Pim

Gijsbert-5