Alternatief voor Imageshack

Gestart door innocenti, 22-03-2014 15:33:39

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

Hallo
Ik had een imageshack account om foto's op het forum te plaatsen. Helaas is imageshack niet meer gratis te gebruiken na de laatste upgrade.

Wat zijn goede gratis alternatieven om foto's op het forum te kunnen plaatsen?
Ik heb en wil geen facebook account.

maruska

tinypic bijv.. is gratizzzzzz
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jeroentjuh

Photobucket! Werkt perfect en ook een zeer fijne mobile app....

855T5+

gewoon dropbox of willekeurige andere cloud: plaats je fotos in publieke sectie, vraag de link op (op pc: rechtermuistoets), plak in je post, zet de img tags eromheen, klaar
fotos van je mobiel naar dropbox ed gaat ook prima, dus kan ook allemaal onderweg, wel even je gps uitzetten voordat je fotos neemt...
Volvo: Mutatis Mutandis

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

elmarconi

Zal ik eens een tip geven: imgur.
Gebruik dat samen met Greenshot om met een ALT=PRintScreen, rechtermuisklik, upload, klaar iets te posten.

Er zijn plenty of plugins. Had ik al gezegd gratis?

--
Autogas Inside . . .

innocenti

THNX

Ik heb net Photobucket account aangemaakt en foto's in SPIN zn blog gezet.

Robster480

Hier ook van Imageshack naar Photobucket, bevalt prima!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

BBS

Citaat van: 855T5+ op 22-03-2014 16:26:20
gewoon dropbox of willekeurige andere cloud: plaats je fotos in publieke sectie, vraag de link op (op pc: rechtermuistoets), plak in je post, zet de img tags eromheen, klaar
fotos van je mobiel naar dropbox ed gaat ook prima, dus kan ook allemaal onderweg, wel even je gps uitzetten voordat je fotos neemt...
Werkt niet als je bestanden in de cloud hebt staan met bijvoorbeeld "cloudfogger"  ;) Mochten je bestanden gehackt worden zijn ze onbruikbaar voor anderen.
Cloudfogger werkt namelijk met 128bits encryptie meende ik...
Volvoloos....

855T5+

Daarom zei ik dus: zet ze in je publieke sectie: als je alles encrypt (prima overigens!), en er is geen publieke sectie , dan werkt het natuurlijk niet. Om het met Cruyff te zggen: logisch toch?
Je kunt bijv. met Boxcryptor een map (en alle submappen daarin) in je dropbox encypten, maar dan houd je nog steeds een publieke sectie (de map "public") die niet encrypted is. Die kun je helemaal niet gebruiken, of, zoals ik, voor foto's op een forum, zoals hier.

Citaat van: BBS op 23-03-2014 08:51:57
Citaat van: 855T5+ op 22-03-2014 16:26:20
Werkt niet als je bestanden in de cloud hebt staan met bijvoorbeeld "cloudfogger"  ;) Mochten je bestanden gehackt worden zijn ze onbruikbaar voor anderen.
Cloudfogger werkt namelijk met 128bits encryptie meende ik...
Volvo: Mutatis Mutandis