Nieuwe 850 T-5R rijder

Gestart door Fetta, 23-03-2014 11:58:05

Vorige topic - Volgende topic

allezjean

Citaat van: Fetta op 23-03-2014 16:26:59
Citaat van: Volvo850Luxury op 23-03-2014 16:21:59
Hier: http://www.mehn.nl/volvo/volvo850club/manuals/volvo_850_1995.pdf ( van een R kan ik ze niet vinden )

En welkom!
Mooi zwarte Volvo ( Ik vind het de mooiste kleur voor een auto )

Bedankt voor de link, het origineel boekje dat bij de wagen hoort had ik erij gekregen. Maar toch bedankt.
Ik zoek echt een werkplaatshandleiding/sleutelboek.

Haynes?
Heb u ook een groene...?

Fetta

Citaat van: allezjean op 23-03-2014 16:28:51
Citaat van: Fetta op 23-03-2014 16:26:59
Citaat van: Volvo850Luxury op 23-03-2014 16:21:59
Hier: http://www.mehn.nl/volvo/volvo850club/manuals/volvo_850_1995.pdf ( van een R kan ik ze niet vinden )

En welkom!
Mooi zwarte Volvo ( Ik vind het de mooiste kleur voor een auto )

Bedankt voor de link, het origineel boekje dat bij de wagen hoort had ik erij gekregen. Maar toch bedankt.
Ik zoek echt een werkplaatshandleiding/sleutelboek.

Haynes?

Dat lijkt de meest logische optie, echter vind ik tot nu toe alleen engels- en duitstalige werkplaatsboeken.
Kan altijd nog mocht ik niks vinden.
Bedankt voor de tip.

Fetta

Citaat van: francois op 23-03-2014 14:36:30
Welkom op het forum

wat betreft onderdelen vraag en je wordt geholpen hier op het forum

grfr

Dan maar even via deze weg, aangezien het me (nog) niet lukt een topic aan te maken in het "gevraagd" onderdeel:

Ik zoek dus:

- dashboardkastje, de afdekkap met het interieur-skai-deel erop. In de kleur grijs/blauw/antraciet (ken de kleurcode nog niet)?
zie foto:
- deurhandgreep linker voorportier, het plastic kuipje rondom de deuropener, zie foto
- rubber ter afdichting bovenzijde achterklep; die zit geplakt middels een plakstrip zag ik. kan ik misschien nog nieuw krijgen bij de dealer??
- knipperlicht zijspatbord links, kleur wit

foto's:

Overzichtsfoto van het interieur; stoelen zijn leer/skai combo.

allezjean

Ik meen dat je voor het plaatsen in het advertentie board eerst tien berichten moet hebben geplaatst in het kader van actieve bijdrage aan het forum. Succes met de onderdelen, dat gaat vast lukken.
Heb u ook een groene...?

Sbv

rubber bij de achterklep is nog gewoon nieuw te koop, maar best prijzig

Fetta

Citaat van: allezjean op 23-03-2014 16:47:29
Ik meen dat je voor het plaatsen in het advertentie board eerst tien berichten moet hebben geplaatst in het kader van actieve bijdrage aan het forum. Succes met de onderdelen, dat gaat vast lukken.

actieve bijdrage betekend dus in verschillende topics iets te melden...aha. Thanx.

MikeyQR

Haaaa! Weer een T-5R rijder erbij :D, en nog een BS T-5R ook 8)

Je zoekt witte zijknippers zie ik?, ik heb nog een setje liggen mocht je interesse hebben. ;)

JeffreyC

Welkom hier! Mooie BS T-5R heb je!

Als je zegt dat Thuur letterlijk om de hoek is ga ik wat meer letten op een BS, zoveel rijden er in Maastricht en zuidelijker volgens mij niet rond.

Wat betreft die rubberen strip bij de achterklep, ik rij al geruime tijd rond zonder.
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Fetta

Citaat van: JeffreyC op 23-03-2014 17:37:22
Welkom hier! Mooie BS T-5R heb je!

Als je zegt dat Thuur letterlijk om de hoek is ga ik wat meer letten op een BS, zoveel rijden er in Maastricht en zuidelijker volgens mij niet rond.

Wat betreft die rubberen strip bij de achterklep, ik rij al geruime tijd rond zonder.

Hi.

Dat klopt: ik wilde namelijk niet "de wagen van de buurman".
Strip ga ik effe checken bij de dealer qua kosten.

Fetta

Ben er inmiddels achter dat de kleurcode van mijn interieur 3871 is.

Dus gezocht: dashboard afdekkap in de kleur 3871.

thanx.

maruska

die strip achterop is dacht ik 120 euro..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Fetta

:eusa_shifty:
120 euries....... Had het er net thuis over dat sommige volvo onderdeelprijzen meevallen...

maruska

sja, dat valt best tegen.... zeker die rubber dingen... dakraam is ook zo extreem duur. en als je ziet wat het inhoudt... beetje rubber, en thats it.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Fetta

Thanx!
Bij mijn vorige wagens gold het statement " beter duur dan niet te koop".
Maar dat was dan ook vaak echt zoeken naar delen.

Ik ga morgen de dealer eens bezoeken.....

SB T-5R

Mooie auto!
Ik zit regelmatig in Maastricht, hoop je daar eens te spotten.