Vårfärd 2014

Gestart door Bouke, 23-03-2014 13:53:55

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

maRinusV70R

"Dit jaar zijn we erbij met de 850R met een prachtig gepoetste achterspoiler". Geniet ervan Fokke!  

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:      :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:     www.passievoorglans.nl

marc-850

De route van deze editie was bijzonder mooi! We hebben een leuke en gezellige dag gehad.
Vertrekpunt was in Schijndel, het eindpunt bij de Hertog Jan brouwerij in Arcen.

Helaas welgeteld 1 foto gemaakt... en nog niet eens van een Volvo  :eusa_think:
Het is een foto van de fotoshoot, en dan weer niet eens van de fotograaf  ;D

Via deze weg wil ik graag iedereen van de organisatie bedanken voor de geslaagde dag!  :eusa_clap:
Volgend jaar zijn we er weer bij!  

Fokke 01.01.005

De foto's van gisteren zijn al te zien op de website van de Vårfärd. Leuk! Dank aan de organisatie voor de mooie tocht en voor de foto's. Het was wel een beetje druk tijdens de fotoshoot, maar dat kwam door de omrijders bij de geplande wegblokkade. Daar konden jullie niks aan doen.

Mooie plaatjes! Tot volgend jaar!

http://www.varfard.nl/varfardfoto/2014/index.html
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Loezzie850

ja het was weer een erg leuke editie van de Varfard! mooie foto's!
Lekker gooien met relais-tjes, dashboarden raden en eitjes klemzetten met je voorwiel.
Gekukkig zat ik dan weer dertig cm van dat ei af...  :eusa_whistle: :-)

Onderweg nog met zijn allen in de rij voor een beweegbaar obstakel... Na enig observeren bleek dat je ook best met twee autos achterelkaar erover kon...:-) daarna nog op een pontje over de Maas. Beetje jammer dat er nog een exoot bij moest, anders hadden we een geheel vol Volvo-pont gehad...

Ik kijk alweer uit naar de volgende editie!

Piere

Citaat van: Loezzie850 op 15-04-2014 20:04:45
Na enig observeren bleek dat je ook best met twee autos achterelkaar erover kon...:-)

Ja hè ;D

Onze foto's trouwensch:

Van wie is deze rooie Estate trouwens? Mooi stuurtje heb je 8)

Niet alleen 850's hebben af en toe pech..

Ik ben echt grote fan van die 1800 :eusa_drool:

35cm dacht ik..

Vader heeft het iets minder goed gedaan ;D

GoPro

Sensei and the beast ;D

We hebben ons ook deze keer goed geamuseerd, complimenten aan de organisatie 8)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

grijzev70tdi

Huh. .. Je auto is schoon. Dat hoort niet
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Piere

Citaat van: grijzev70tdi op 16-04-2014 00:29:16
Huh. .. Je auto is schoon. Dat hoort niet

Haha, ik dacht ik doe es zot ;D

Loezzie850

Piere, ik zat ook ongeveer zo'n stuk achter dat ei, ook schuin... Haha. :-) leuke foto's! Ik zat dus achter jou met dat obstakel. Teamwork!

Hengeveld

Beetje laat, maar wie gaan er dit jaar (vandaag) mee?

Bouke

Helaas dit jaar weer niet :-[

marc-850

Was nog even spannend, maar we zijn er weer bij!!

marc-850

Gister weer en hele leuke Varfard editie 2015 gereden. Mooie route, leuke opdrachten onderweg. Eindpunt was in Weert. Complimenten weer voor de organisatie.
Nog even gesproken met 'Bjorn', die meereed met een super strakke CY 855. Werkelijk een beauty om te zin.
Mooi verlaagd, 18 inch. Plaats eens een foto van je CY Bjorn...

(Bjorn kijkt wel regelmatig mee hier op het forum, maar volgens mij weet hij zijn inlog-naam niet meer  ;D ;D)

Piere

Citaat van: marc-850 op 27-04-2015 12:55:43
Gister weer en hele leuke Varfard editie 2015 gereden. Mooie route, leuke opdrachten onderweg. Eindpunt was in Weert. Complimenten weer voor de organisatie.

Could not agree more! Het was een hele fijne dag :)
Zelfs mijn vriendin die voor het eerst in haar leven aan zoiets mee deed vond het echt leuk. Ohja, en ik heb voor het eerst in mijn leven iets gewonnen! :D
Een mooie set poetsproducten begod. Nu heb ik echt geen excuus meer om met een vuile auto rond te rijden :eusa_think:

johanw

Citaat van: marc-850 op 27-04-2015 12:55:43
Nog even gesproken met 'Bjorn', die meereed met een super strakke CY 855. Werkelijk een beauty om te zin.
Mooi verlaagd, 18 inch. Plaats eens een foto van je CY Bjorn...

(Bjorn kijkt wel regelmatig mee hier op het forum, maar volgens mij weet hij zijn inlog-naam niet meer  ;D ;D)

Hoi, ik ga even proberen te plakken voor je ik kan geen foto's meer uploaden