Lijstje gegadigden Övningskör-plaat - pag 8 -> nieuwe inschrijflijst

Gestart door pwberg, 11-04-2014 16:11:47

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Citaat van: Dirk342 op 02-07-2014 17:15:28
Citaat van: Hans Duiven op 02-07-2014 17:10:01
Kleine impressie en nogmaals bedankt Pascal!

http://phtls.nl/fotos/V70N_T-5/Ovningskor.jpg

;D
;D ;D ;D ;D Zal Marjan leuk vinden ;D ;D

Zij leest gelukkig niet mee, maar morgenvroeg zal ik haar horen tieren! Dat weet ik nu al  ;D ;D ;D

cornelis-b

Citaat van: Ben op 01-07-2014 21:47:21
Op voorhand en namens de Stichting Hoogvliegers dank voor de donaties.
Zo zag het er jl. zaterdag op Schiphol uit.

http://youtu.be/W1GTMMU4KBw

Super dit soort filmpjes en hier zie je hoe blij de Stichting Hoogvliegers kinderen kan maken op zo'n dag. Uiteraard ook credits naar de mensen van Aero Club Zeeland en Vliegclub Rotterdam die dit ook mede mogelijk maken :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Ben

Citaat van: cornelis-b op 02-07-2014 18:20:00
Citaat van: Ben op 01-07-2014 21:47:21
Op voorhand en namens de Stichting Hoogvliegers dank voor de donaties.
Zo zag het er jl. zaterdag op Schiphol uit.

http://youtu.be/W1GTMMU4KBw

Super dit soort filmpjes en hier zie je hoe blij de Stichting Hoogvliegers kinderen kan maken op zo'n dag. Uiteraard ook credits naar de mensen van Aero Club Zeeland en Vliegclub Rotterdam die dit ook mede mogelijk maken :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Vliegers komen van alle vliegvelden, niet alleen uit Rotterdam of Zeeland.
op Schiphol waren ze er van de vliegvelden Maastricht, Lelystad, Drachten, Eelde, Rotterdam, Miidden Zeeland, Eindhoven, Hilversum en Antwerpen.
Er zou er een uit Keulen komen maar die werd gehinderd door het slechte weer in Limbonia.

Als het weer het toelaat vliegen we a.s. zaterdag van vliegveld Midden zeeland en ook daar komen vliegers en vliegtuigen vanuit het hele land naartoe.

pwberg

Goed, de hele lading is zonder problemen (en zonder strafport) bezorgd. Eind van de week gaan er dus 40 euries naar de Hoogvliegers.

Verder, heb al wat PB's ontvangen van mensen die toch ook nog wel zo'n plaat willen. Zodra ik desbetreffende kennis van me weer zie / spreek zal ik informeren wanneer hij weer naar Zweden gaat. Vermoed deze zomer, maar zou ook najaar kunnen zijn. Geïnteresseerden kunnen hieronder (weer) inschrijven.

1.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

grijzev70tdi

Ik kan wellicht me vader vragen er een paar mee te nemen, die zijn nu in Zweden/Noorwegen

Maar dan moet ik het eerst vragen of ie dat wil en dan zou ik het binnen een week moeten weten
Grolsch, het klinkt al lekkerder

pwberg

Citaat van: grijzev70tdi op 02-07-2014 20:48:06
Ik kan wellicht me vader vragen er een paar mee te nemen, die zijn nu in Zweden/Noorwegen

Maar dan moet ik het eerst vragen of ie dat wil en dan zou ik het binnen een week moeten weten

In dat geval zou ik, mits je pa het zou willen doen, zeggen, voel je vrij om de mensen die binnen een week op bovenstaande lijst staan te bedienen  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hans Duiven

"Dus de slipcursus gaat door in oktober Hans?"

Yep  ;D