'k Wil'r ook ene

Gestart door Vulk, 21-12-2004 14:40:05

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Ieps,

als'k verkleumd op mijn fietsken zit terwijl er weer zo'n roffel passeert besef'k dat'k mij toch ook ene moet gaan aanschaffen...
Ma aangezien'k nog naar school ga is dit zeer moeilijk. Daarom heb'k zojuist een speciale spaarrekening geopend voor mijn eigen roffel met de bedoeling geld genoeg te hebben om ene te kopen als'k afgestudeerd ben. :)

Ohja, donnaties zijn altijd welkom. ;)

The Saint

Wat is je rekeningnummer? ;)
No shirt no shoes, no pinball

Vulk

Rad

Begin met een minichamps, kan je die bij je bed zetten! Zo is iedereen begonnen ;D

BartT5R

Je spaart toch wel bij een goeie bank he?
;)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Vulk

Laten we hopen van wel.
Bwoh, 'k heb hier al een fotoke van Bart zijn 850 hier hangen. Gemaakt met rasterbator.
http://homokaasu.org/rasterbator/

Best wel leuk eigenlijk. :)

BartT5R

Heb je echt zo'n grote foto van mijn voiture laten maken ;D

Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Vulk

Jap, dat was toch een t5r sedan hé?

BartT5R

Vulk

Hmz, wie zijn wagen is dat dan?
Eventjes de file uppen. :)

mehn

Citaat van: Vulk op 23-12-2004 19:44:03

Dat zou die van JCviggen kunnen zijn. Ik ken zijn kenteken niet uit mijn hoofd...

<edit>
Sterker nog, het is 'm  ;)
</edit>

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Citaat van: mehn op 23-12-2004 19:48:56
Citaat van: Vulk op 23-12-2004 19:44:03

Dat zou die van JCViggen kunnen zijn. Ik ken zijn kenteken niet uit mijn hoofd...

Ha, 'k zal hem verward hebben met Bart. Bart is ook een Belg en Viggen zit ook in het overclockwereldje vermoed'k.

<edit>
Sterker nog, het is 'm  ;)
</edit>

'k Zal hem verward hebben met Bart. Beiden zijn Belgen en Viggen ken'k van in het overclockwereldje.

BartT5R

De Jan kan trots zijn. ;D

Vulk

Citaat van: BartT5R op 23-12-2004 19:55:45
De Jan kan trots zijn. ;D

Den uwen is ook niet mis. Da is toch die die op die foto voor dat "kasteelken" staat hé?

JCviggen

haha, nice :)

Die foto was trouwens ergens in Denemarken op een klein weggetje genomen...(ik heb daar een jaar gewoond)

welke overclock site zit je? tweakers ? xtremesystems? ;)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"