Nieuwkomer LB heeft een V70 classic met pics

Gestart door LB, 14-04-2014 21:08:49

Vorige topic - Volgende topic

LB

Ben hier op aanraden van een topper (Koen) ook member geworden. Waarom? Dit forum is volgens hem beter en actiever dan het andere forum waar ik met mijn V70 classic 2.4 member ben. Meer techniek en kennis is er hier in huis volgens Koen. Nou ben ik zelf helemaal niet technisch maar vind het wel leuk om mijn Volvo mooi te houden. Koen heeft daar een ongelooflijke bijdrage aan geleverd, wat een prestatie! Al nieuwsgierig? Ik zal foto's uploaden van vóór en na de behandeling. Zie onder. Een matamorfose. Is mijn V70 nu af? Nee, nog niet helemaal wat mij betreft. Wellicht dat ik hier op het forum nog een stap verder kan komen. Onze V70 heb ik zelf recentelijk uit Dld geïmporteerd. Daar vond ik de uitvoering die ik graag wil: een automaat, donkerblauw, schuifdak, zwart leder en verder zo veel mogelijk opties:-) met een relatief lage km-stand. Gelukt: 183 dkm. De rest zie je wel op de foto's.

Zelf ben ik een getrouwde vader en hebben we twee jongens (4 en 6). Ik ben fanatiek Windsurfer (old skool wave surfen). We wonen heel dicht bij het strand van Zandvoort dus dat is gunstig. Wielrennen is mijn andere hobby. Sleutelen is beslist geen hobby van me. Domweg omdat ik geen verstand heb van techniek. Ik kan wel omgaan met gereedschap (beslist geen twee linker handen) zolang ik zie wat ik losdraai kan ik het ook weer vastdraaien:-). Zo heb ik vroeger mijn eigen 2CV4 volledig opgebouwd. Zolang je steeksleutel 11 hebt kom je dan een heel eind:-) en een beetje hulp van vrienden die echt weten wat ze doen.

Hang Loose

The Volvoboy

Ha Bart, welkom hier! :D Nette V70 heb je met een mooie kilometerstand, en inderdaad mooi afgeladen met opties 8)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

LB

Vóór:

Vóór:

Vóór:

en dan nu het resultaat ná de behandeling van The Volvoboy :-)
roept u maar! Superlatieven schieten tekort:-)

Hang Loose

henry classic v70

Welkom, goeie keus om je aan te melden hier op 't forum :eusa_clap:
... die V70 glimt weer als een spiegel :eusa_dance:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marty__Mouse

When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

hertogjan6

Welkom! Aha dus dat is die volvo die koen mij liet zien  ;D

Nette V70!  8)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

HJBiemond

Hoi Bart, ook welkom hier !
We hadden elkaar al even kort gesproken toen je de wagen bij ons kwam brengen. Hij is ontzettend opgeknapt ! Veel plezier met deze auto.
'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue Solid - 16" Perfo - 265.000km

petrolhead2.5

ik zie 'm nu pas je voorstelronde héél erg mooie roffel  :eusa_clap: zo zie je maar het loont écht om n's ff over de grens te gaan kijken (veel aanbod) en ook met lage km standen. Ik ben van plan om die van mij ca 5 jaar te sturen, en daarna specifiek een V70 classic te zoeken met lage km stand, bij voorkeur met Leer/ Climate/ Schuifdak, en het liefst non turbo (is me te ingewikkeld). En uiteraard weer G3 erin.  ;D In ieder geval GEFELICITEERD

tomv70

Hoi Bart,

Welkom op het forum. Een prachtig uitvoering heb je. Veel plezier ermee. De mijne is bijna het zelfde alleen diesel maar ook met leer, automaat, dolby en opendak.

Basman

Na de behandeling van Volvoboy heeft u gewoon een nieuwe Volvo zeg. De foto's zouden zo uit een folder kunnen komen uit 1999.

Hans S70R

Ziet er echt keurig uit , ook het interieur als nieuw!

LB

Zou alleen nog graag een andere voorbumper er op willen. Deze heeft toch wel veel lelijke krassen. Dus als iemand nog iets weet, hoor ik het graag! Ook achterbumper zou vervangen mogen worden maar die is minder belangrijk dan de voorbumper.
Hang Loose

volvobug

Als Koen die auto gepoetst heeft, waarom heb je de lampen dan niet aan op de foto's?  ??? ;D

Mooie V70, welkom hier!
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

yannickdv

Citaat van: volvobug op 03-11-2014 22:21:53
Als Koen die auto gepoetst heeft, waarom heb je de lampen dan niet aan op de foto's?  ??? ;D

Mooie V70, welkom hier!

Ja en hij mag van geluk spreken dat zijn dakrails er nog op zitten :P Grapjuhh koen. ;)
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

Sweij

Hallo Bart,

Welkom hier op het forum. Mooie wagen hoor; ik wens je er veel fijne en veilige kilometers mee.

Nou ben ik ff benieuwd, aangezien ik een tijdje geleden ook naar een 2,4T heb gezocht o.a. in Duitsland: heb jij bij deze wagen ook een dakkofer in de zelfde kleur gekregen? En stond de wagen zo ongeveer aan de andere kant van Duitsland? Zo ja, dan heb ik die ook voorbij zen komen. Het is dat ik al een V70 heb, maar anders was die zeker door mij naar hier gekomen.