Wie ben ik

Gestart door Ko, 22-12-2004 15:57:40

Vorige topic - Volgende topic

Ko

???Hallo allemaal, wil me even voorstellen.Ik ben Ko kom uit noord groningen, rijd alweer 8jaar Volvo, eerst een V40 En sinds 4jaar V70 2.5 10v automaat met maar 168dkm op de teller. weet niet of dit de goeie pagina is om me voor te stellen. Maar affijn toch maar een berichtje geplaatst, moet zeggen dat deze forum  zeer leuk en interesant is. Dingen waar ik vragen over had vind ik hier. Komt alleen maar tengoede voor mijn V70. en een foto plaatsen van men auto lukt mij nog niet zo. ben nog niet zon Pc nerd. Nou de gr Ko.

Esveldt

Welkom op dit forum!

Hij is helemaal goed gepost hoor!

En inderdaad een foto wordt wel gewaardeerd!

Groeten,

Paul

The Saint

Beter laat dan nooit Ko (na 4 jaar V70)  ;) Je zit hier helemaal goed hoor!

Over het plaatsen van een foto is hier op het forum ook genoeg te vinden via de zoekfunctie. Iig van harte welkom hier.

The Saint, die een prutser is op pc gebied, maar dit toch ook voor elkaar heeft gekregen...
No shirt no shoes, no pinball

BobaFett

Welkom op het forum Ko...

Deze hoek is de uitgelezen plaats om jezelf (en je roffel) voor te stellen (foto's zijn bijna een must hier). Mocht je hulp nodig hebben om foto('s) te plaatsen, kunnen we je helpen (als je er niet uitkomt)...

168d km is net ingereden  ;D  ;D

Veel veilige kilometers!!!!!

toycar

:P

Hallo Ko,

Proficiat met je aankoop. Ik ben heel benieuwd naar wat meer gegevens over de auto (kleur, model etc.) Of durf je het toch aan om een foto te plaatsen. Let wel effe op het formaat van de foto moet ik uit eigen ervaring zeggen.

Toycar

Reitse

Kijk, weer een Grunneger bij de collectie ;)
Foto plaatsen gaat je zeker lukken!
Hoe noord uit het noorden van Groningen trouwens?

Ko

Toycar hallo met ko kleur is garnet red,model is een europa uitvoering. Half leer/stof met 16inch metaal,extras zijn een roofrail en een t5Rachterspoiler.En reitse noordelijker als ik woon kan haast niet oudeschip ligt bij de eemshaven.Maar vond jullie reacties leuk, van allemaal trouwens. Fotos ben ik nog mee bezig, lukt nog niet .(help mij aub). Gr Ko.                  

toycar

:D

He Ko,
Wat je nodig hebt is natuurlijk wel een foto van je auto, een ieder geval een image-bestand zoals *.jpg. De grootte van de foto's mag maximaal 640x480 zijn (is dit correct fellow forummers?) en dit file kun je uploaden naar een gratis hosting service, o.a. te vinden op http://www.imageshack.nl. Je hoeft geen compu-nerd te zijn om uit de Engelstalige instructie te komen.
Ben benieuwd naar je plaatje.

mehn

Citaat van: toycar op 24-12-2004 09:02:55
De grootte van de foto's mag maximaal 640x480 zijn (is dit correct fellow forummers?)

Yep  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

toycar

foto namens Ko:

Ik zag te laat dat ik je niet de juiste link heb gegeven. Deze moet zijn www.imageshack.us. Flitsend kleurtje overigens.

Ko

Dank je henk(toy car) voor het plaatsen van de foto. Zo kan het dus ook. Meerdere fotos volgen, en van deze kant een prettige feestdagen gewenst, dit geldt voor iedereen.    Gr Ko.

The Saint

Dat ziet er errug fraai uit Ko :D
No shirt no shoes, no pinball

Ko

Dank je saint, nu nog van die mooie Rvelgen.

Boeijke

Wow Ko,

Mooie auto. Zeker de kleur spreekt me erg aan. Veel plezier en succes ermee.

Willem

Reitse

Dayum, strakke kleur zeg!