Hulp gevraagd bij nukkige voortrein

Gestart door MartijnV70, 20-04-2014 09:17:40

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

MartijnV70

Gisteravond een gezellig avondje in Zevenhuizen beleefd.
Bouke, Marcel, Sander, Marc, Mark en André hebben in een rap tempo de V70 voorzien van nieuwe onderdelen. Auto rijdt gelijk heel anders, voelt steviger aan. Helaas is die kloink rechtsvoor op drempels een blijvertje lijkt het. Had gehoopt daar nu echt vanaf te zijn. Ik zet de radio wel wat harder ;)
Maandag nog een keertje uitlijnen en dan gewoon karren maar.
Mannen, bedankt!!

Bouke

Graag gedaan Martijn ;) het liep idd lekker vlotjes , maar we waren ook met genoeg snoep uuuh mankracht ;D

henry classic v70

Citaat van: MartijnV70 op 07-05-2014 20:56:53
Bouke, Marcel, Sander, Marc, Mark en André hebben in een rap tempo de V70 voorzien van nieuwe onderdelen. Auto rijdt gelijk heel anders, voelt steviger aan. Helaas is die kloink rechtsvoor op drempels een blijvertje lijkt het. Had gehoopt daar nu echt vanaf te zijn. Ik zet de radio wel wat harder ;)
Mannen, bedankt!!

Zou het subframe ergens niet goed vast kunnen zitten...... :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: MartijnV70 op 07-05-2014 20:56:53
Mannen, bedankt!!

Ben ik even blij dat ik met de linkerkant ben bezig geweest  :eusa_shifty: ;D

Leuk je te leren kennen en aan je wagen te mogen sleutelen, Martijn.

Wat betreft de kloink, daar gaan we gewoon nog eens een keer naar kijken.

Hier nog een paar foto's van gisterenavond: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,37319.msg1505530.html#msg1505530

MartijnV70

MartijnV70

Zo, weer even verder en toch maar de knoop doorgehakt: de (paar maanden oude) Monroe schokdemper bleek dus toch de boosdoener. Die kloinkte dus op drempels. Zowiezo waren het stugge rotdingen. Gisteravond weer bij de sleutelende vrienden op bezoek geweest in Zevenhuizen en na een paar uurtjes tevreden met originele schokbrekers weer naar huis gereden. Mannen, nogmaals dank!!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Sbv

Citaat van: MartijnV70 op 26-06-2014 17:24:31
Zo, weer even verder en toch maar de knoop doorgehakt: de (paar maanden oude) Monroe schokdemper bleek dus toch de boosdoener. Die kloinkte dus op drempels. Zowiezo waren het stugge rotdingen. Gisteravond weer bij de sleutelende vrienden op bezoek geweest in Zevenhuizen en na een paar uurtjes tevreden met originele schokbrekers weer naar huis gereden. Mannen, nogmaals dank!!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

geniet van de rustige voortrein Martijn. Niet vergeten om uit te laten lijnen

MartijnV70

Komt goed! Vanmiddag ook nog even die ABSdraad houdertjes besteld.