Vanalles over Formule 1

Gestart door The Saint, 23-12-2004 20:52:57

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Citaat van: BartT5R op 08-03-2005 23:03:26
Citaat van: thuur op 08-03-2005 21:52:47
Citaat van: BartT5R op 08-03-2005 15:22:36
heeft ie nog altijd zo'n goeie ideeën waarvan je snel rijk word? (i.p.v. de jail in moet)  ;D

Citeer

Daar kan ik je wel wat mee helpen, maar dan legaal.  ;)

Nou Bart, die ideeen zoek ik ook nog... kom maar op dan! ;)

Gr 8)
Goed beleggingsadvies he, eigenlijk zoals JP Van Rossem, alleen dan wel onderbouwd.
En de beste tip is, niet het onderste uit de kan proberen te halen, winst meer als 10% actuarieel, buiten met die belegging, winst durven nemen maar ook verlies durven nemen, dat zal je portefeuille ten goede komen.
Nu fondsen kopen gelinkt aan de AEX, veel dollargevoelige aandelen en herstructureringen die bijna doorgevoerd zijn, maar niet vergeten kapitaalsbescherming in te bouwen en de looptijd vrij kort te houden.

Zo, donaties voor deze info mag je steeds storten op mijn rekening  ;D

Goed, en nu in begrijpelijk Nederlands? ::)

BartT5R

Wat begrijp je niet ?

Eigenlijk is dit de tip: Kom eens langs voor een beleggingsgesprek. ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

JeroenV

;)Ik heb niet echt een favo coureur maar vind het zeker niet erg dat m.s. eens wat auto`s voor zich ziet rijden!

Ik heb zeker geen hekel aan Schumi want het is gewoon een super coureur,kun je niks van zeggen...

Ben wel erg benieuwd hoe het verder zal gaan dit jaar....

thuur

Citaat van: BartT5R op 08-03-2005 23:03:26
Citaat van: thuur op 08-03-2005 21:52:47
Citaat van: BartT5R op 08-03-2005 15:22:36
heeft ie nog altijd zo'n goeie ideeën waarvan je snel rijk word? (i.p.v. de jail in moet)  ;D

Citeer

Daar kan ik je wel wat mee helpen, maar dan legaal.  ;)

Nou Bart, die ideeen zoek ik ook nog... kom maar op dan! ;)

Gr 8)
Goed beleggingsadvies he, eigenlijk zoals JP Van Rossem, alleen dan wel onderbouwd.
En de beste tip is, niet het onderste uit de kan proberen te halen, winst meer als 10% actuarieel, buiten met die belegging, winst durven nemen maar ook verlies durven nemen, dat zal je portefeuille ten goede komen.
Nu fondsen kopen gelinkt aan de AEX, veel dollargevoelige aandelen en herstructureringen die bijna doorgevoerd zijn, maar niet vergeten kapitaalsbescherming in te bouwen en de looptijd vrij kort te houden.

Zo, donaties voor deze info mag je steeds storten op mijn rekening  ;D

Voor beide tips (beleggen en donaties) heb ik geld nodig, en laat ik dat nou net niet hebben ;D :-[

Gr 8)

Reitse

dennis850

HaRdCoRe-WeZ

7 Augustus F1 in.....................................ROTTERDAM.

BartT5R

Over de Brienenoordbrug zeker? ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

HaRdCoRe-WeZ

Nee, de route ligt anders. Hier een stukje uit het RD:

Rotterdam - Rotterdam mag zich op zondag 7 augustus meten met Monaco. De mondaine uitstraling van het Prinsendom zal de Maasstad nooit kunnen benaderen, maar evenals op 23 mei aan de boorden van de Franse Rivièra, scheuren Formule 1-wagens een paar uur over de Coolsingel. Het college van burgemeester en wethouders is gisteren akkoord gegaan met het initiatief van de Rotterdammers Robert Heilbron en Herman Vaanholt. Het duo draagt de financiële lasten van het evenement.

De organisatie weet zich verzekerd van de aanwezigheid van Christijan Albers van het Minardi-team. Ook Rotterdammer Robert Doornbos heeft het verzoek in overweging genomen om met een Jordan mee te doen.

Dennis

Laat ik daar nou op loopafstand vandaan wonen ;D ;D ;D

BartT5R

Heb jij daar dan geen parkeergarage? Dan kunnen we allemaal onze auto veilig wegzetten, dat zijn namelijk topdagen voor autodieven.

zoefzoefdehaas

Onderstaand een verhaal wat ik even wil delen. Begin april heb ik iemand lid gemaakt van de Veronica gids en als dank daarvoor mocht ik een aantal weken later een radiografisch bestuurbare Formule 1 auto ontvangen. Nu is onze buurt niet zo geschikt om de auto op straat uit te proberen. Gisteren moest ik naar de schoonouders toe en ik dacht, ik neem de auto mee om hem op het woonerf uit te proberen. Ik opgetogen de auto op de oprit gezet en gaan met de banaan ! De auto reed de straat op maar er kwam een auto aan, onervaren als ik nog was kreeg ik hem niet zo snel vooruit of achteruit dus ik dacht die auto stopt wel even !!! Maar nee dus...... :'( , de auto ging er vol over heen en hij was total loss na amper 20 sec sturen.
Crashes gebeuren natuurlijk in de Formule 1 ook, maar waarom nu ook in het echte leven  ???
Lidnummer 0903322

Spin!

Die man reed toch niet door he? Heb je zn kenteken? Zeker weer zo'n asociale opel rijden. Kwam je van rechts?

Maar dat is inderdaad wel zuur...stuur je verhaal op naar veronica met foto's van je F1-kadaver...misschien krijg je uit coulance wel een nieuwe.

www.vm-parts.nl

zoefzoefdehaas

Ik kwam van rechts en hij reed inderdaad in een opel.....de man is wel netjes uitgestapt en we hebben even namen uitgewisseld (waar heb je anders een verzekering voor ?)
Ik had gisterenavond de veronica wel gemaild met mijn zielige verhaal met de vraag wat de waarde was, nu is het wachten op antwoord.
Ik heb wel een mooie foto gemaakt, maar niet digitaal helaas...
Lidnummer 0903322

denkweb

Casco verzekerd??