Vanalles over Formule 1

Gestart door The Saint, 23-12-2004 20:52:57

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Ik hoop dat Raikkonen nu eens alle geluk van de wereld heeft. Zal tijd worden...
No shirt no shoes, no pinball

Quota

Ben ik dan de enige die vindt dat Hamilton moet winnen hier? Alonso mag inderdaad de muur in, hij heeft zich gedragen als een verwent nest dit jaar...:

"ja maar ik ben wereldkampioen dus ik wil de beste wagen...  ::)" Als je wereldkampioen bent, kun je dat ook worden in de mindere wagen, Herr Schumacher heeft dat ook twee keer geflikt...

En Raikkonen? Ach die had al veel eerder toe moeten slaan, je maakt mij niet wijs dat de Mclaren van dit jaar 200% beter is dan die van vorig jaar, en dat de Ferrari ineens 200% slechter is geworden.... En als dat wel zo zijn, heel toevallig dat dat precies synchroon loopt met het verhuizen van meneer Raikkonen....

Ik vindt het megagaaf dat een jonge knul als Hamilton lekker komt rijden, de politiek links laat liggen, gecommiteerd is aan zijn team en gewoon de rest van het veld de mond snoert door als rookie snoeihard iedereen het snot voor de ogen te rijden... :eusa_clap: :eusa_clap:

Rayman

Dan zou dit de eerste wedstrijd zijn die ik dit seizoen fatsoenlijk en in z'n volledigheid ga bekijken...:eusa_think:

Nèèh! ;D 

Ik wens Kimi alle geluk van de wereld (maar dat mag je niet nodig hebben als topsporter), dus ik denk ook dat Hamilton het wordt.

heutink

Ik heb mijn ferrari-shirt al aan, maar Hamilton mag van mij wel kampioen worden
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

fearless

Zit al klaar, race begint toch zo ??  ::)

Citaat van: Quota op 21-10-2007 10:22:50
Ben ik dan de enige die vindt dat Hamilton moet winnen hier?

Nee, hoop ik ook.  ;D

michiel

Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Misha

Hamilton óf Kimi..

Paella Y Peseta zal er wel weer met zijn lange bek precies tussendoor fietsen.

Of er echt vuile kanten zijn weet ik niet, er ligt volgens mij overal nieuw asfalt, dus het effekt zou niet heel erg moeten zijn.
Massa mag winnen, absoluut.

Eigenlijk vind ik dat de qualify top 4 ook de einduitslag moet worden.

Hamilton hoeft eigenlijk niets anders te doen dan rustig achter Massa aan te rijden, desnoods Kimi voorbij laten gaan.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Laserblue

is het al begonnen? ::)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

Citaat van: Laserblue op 21-10-2007 17:53:08
is het al begonnen? ::)

Fraukje zei net dat het nog een paar minuten zou duren ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

why-not

Het gaat de goeie kant op :eusa_dance: :eusa_dance:

go kimi go  :eusa_pray:

Emiel

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

JCviggen

Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Emiel

mehn