Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Hoi,

In mijn R zit een GSM van Motorola. Namelijk de International 2200.

Wie o wie heeft er ook zo een? Zou graag in het bezit willen komen van de manual.

Ik weet dat T-Mobile een zelfde model heeft nml. de D1-326.

Trouwens beide bedrijven konden mij niet verder helpen en op het internet heb ik alleen een manual gevonden van de 2700.

Kort om "Help"

Paul

Roy V70R

Citaat van: Esveldt op 24-12-2004 15:35:02
Hoi,

In mijn R zit een GSM van Motorola. Namelijk de International 2200.

Wie o wie heeft er ook zo een? Zou graag in het bezit willen komen van de manual.

Ik weet dat T-Mobile een zelfde model heeft nml. de D1-326.

Trouwens beide bedrijven konden mij niet verder helpen en op het internet heb ik alleen een manual gevonden van de 2700.

Kort om "Help"

Paul

Wat moet je met dat "oale ding doen" ;D

Paul....ik zal eens kijken in de oude doos of ik nog wat kan vinden.

Groeten Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

Esveldt

effe belle effe belle.

Zit zo mooi ingebouwd en zo vaak gebruik ik een mobiele ook niet. Dus heb eigenlijk geen ander nodig.

Maar al vast bedankt.

Paul

Esveldt

Hoi,

Wie weet welke mobiele telefoon de beste camera heeft!

Paul

Entuscan

Binnekort de Samsung D600, komt een 2MegaPixel in te zitten.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

HaRdCoRe-WeZ

Dus tot nu toe de Samsung D500. FF w88 nog op de nieuwe Samsung idd, met 2.0MP

rogier

Ik moest een nieuwe gsm kopen deze week omdat m'n huidige kapot gevallen was. In ieder geval ben ik blij er een gevonden te hebben zonder camera, want daar heb je een digicam voor toch?

thuur

Als je dan maar geen SonyEricsson koopt :-X die tip kan ik je wel geven. Ik heb nu een Nokia 7650 (3 jaar oud) en maakt prima foto's ook bij minder licht. Ik heb de nieuwe gezien (was vooral display dan telefoon) en die maakte weer een stuk mindere foto's.

Ga naar een belwinkel (waar ze alle merken en alle providers hebben!) en neem er een paar mee naar buiten. Maak foto's van de lucht en van mensen. Kijk goed naar de kleuren, de SonyE/// is over het algemeen bijvoorbeeld erg paarsig. Maak ook binnen foto's bij minder licht en kijk hoe erg de beeldruis is.

Een camera waar je mee kunt bellen moet je nog even op wachten, heb er pas 1 gezien (prototype).

Tenslotte: goed zoeken op internet: er zijn veel forums waar eerlijk over telefoons wordt gesproken. Doelgroep is vooral 16 jarigen, dus dat ie mp3's kan afspelen en goed blinkt is belangrijker dan gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit van de camera e.d.

Let ook goed op accessoires, van de meeste zijn niet eens carkits te krijgen, alleen een oortje (beam me up Scotty) met belabberde kwaliteit. Dus ook even proefbellen ;)

Gr 8)

[edit] typo [/edit]

Esveldt

Euuh, het gaat mij er alleen om dat ik snel ff een fotootje kan maken van een situatie.

Qua kwaliteit ed dat weet ik allemaal wel, ben zelf in het bezit van een digitale spiegelreflex camera van Kodak met een aantal Nikon lenzen. En vijf jaar ervaring met reclame fotografie.

Maar op het gebied van camera samen met een mobiel telefoon weet ik niet zoveel, een mobiele telefoon interesseerd me eigenlijk voor geen meter. Maar nu hij met een enigzins kwaliteit lensje gaat komen werd mijn interesse wat meer gewekt.

Zal eens kijken naar die Samsung D500.

Paul

thuur

Ok, in het kort dan: voorlopig gaan ze nog niet goed samen. Kijk dan goed naar de lens. Misschien is het een optie om een kleine digitale camera te kopen? Kosten niet zoveel meer...

Gr 8)

M a r c

Mijn Nokia heeft ook een dubbele functie.... stofzuiger! Man o man wat zit dat ding snel vol met stof. Ik verlang weer naar mijn oude Siemens, die deed het beter, was kleiner en nooit stoffig aan de binnenkant!  >:(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

@®-

Citaat van: thuur op 01-06-2005 21:55:01
Let ook goed op accessoires, van de meeste zijn niet eens carkits te krijgen, alleen een oortje (beam me up Scotty) met belabberde kwaliteit. Dus ook even proefbellen ;)

Gr 8)

[edit] typo [/edit]

Oortje ??? Carkit waar iets niet voor te krijgen is ??? Gewoon een bluetooth carkit kopen werkt perfect, niet zo'n gore houder waar je je knieen aan open haalt en wil je een nieuwe telefoon ben tenminste niet meer aan het merk gebonden.

thuur

Citaat van: Armin op 02-06-2005 18:55:31
Citaat van: thuur op 01-06-2005 21:55:01

Gr 8)

[edit] typo [/edit]

Oortje ??? Carkit waar iets niet voor te krijgen is ??? Gewoon een bluetooth carkit kopen werkt perfect, niet zo'n gore houder waar je je knieen aan open haalt en wil je een nieuwe telefoon ben tenminste niet meer aan het merk gebonden.

Toen de SE/// 68 uitkwam was er geen carkit, de Sharp GX'en hebben geen carkit en geen bluetooth, de bredere Nokia's hebben geen Nokia carkit (later wel een aftermarket van gekomen), die nieuwe UMTS Motorola V960 heeft geen bluetooth en geen infrarood, vaak hebben Nokia's een "eigen standaard" voor Bluetooth die werkt met je pc en met andere Nokia's maar niet met andere merken telefoons, en zo kan ik nog wel even doorgaan..... :P

Ik bedoel: kijk, vraag en probeer! In het boekje van de V960 staat wel iets genoemd over Bluetooth, maar deze nagelnieuwe telefoon heeft het echt niet :-\

Gr 8)

@®-

Je moet ook geen Nokia of SE Bluetooth carkit nemen maar een bv. Parrot want die hebben een bredere Bluetooth bandbreedte omdat Nokia en SE hun eigen telefoon beschermen.
Ik heb al verscheidene Nokia's gehad en ben nu overgestapt naar een SE en geen enkel probleem, van Nokia heb je zelfs een speciale Bleutooth adapter als je toestel geen Bluetooth heeft, werkt niet op een Nokia Bluetooth carkit (ze vermelden ook dat deze alleen voor een Bluetooth oortje is) maar wel op een oekieboekie merk.

jan hogchem

;D ik heb een parrot bluetooth carkit en die werkt prima met ericsson en met nokia, wat de foto,s betreft,neem idd een goedkoop digitaal cameraatje,je hebt ze al voor een eurootje of 40,-.
greetz Jan Hogchem