Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

De accu duur van de N95 8 gb is goed te noemen, met mijn overdreven belgedrag (toestel 1 week oud en al ruim 20 bel uren ) en het
synchroniseren de gehele dag elke 5 min  via GPRS ( circa 70 tot 90 mails per dag) en de wifi die aan staat,
is echt niet leeg aan het einde van de avond.

De HTC tynt 2 die ik naast de Qtec 9000 en de Qtec s100 heb, hebben allemaal een Sync
probleem met de exchange server, daar naast niet echt handige toestellen op te bellen.
Voor tom tom en gebruik toetsenbord (mail) zijn de tynt  goed en de 9000 met zijn grote draaischerm zelfs perfect.

Ook hebben wij veel problemen met HTC en Qtec op de blue Tooth carkits van nokia.

Met de N95 kan ik navigeren op basis van mijn contacts in de telefoon met Garmin.

Maar ik ben door de N95 echt helemaal om, en echt super blij.

Ronbroek

Deze, kan tegen een stootje, met mijn vak wel handig.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Turbo-Geek

Idd Ron, met name ERG geliefd bij militairen ....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Ronbroek

Een groot nadeel dat er geen Blue Tooth opzit, voor de rest is het een handig ding.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Flipjes 850 R

855 R Automaat Dark Olive Pearl

Barry_C70

I've only heard horror stories about the N95 battery life, I know it has a lot of features but barely getting through the day without needing a charge is too much of an inconvenience for me. Plus the processor is too weak for what it is.

No experience with Sony except I don't like the OS (my brother had one)

Toshiba looks good but I don't like the OS either

HTC is something I can vouch for. I have the Tytn II and am loving Windows Mobile 6. HTC home screen is also very cool and handy. Fully loaded with everything, Wifi, Bluetooth, GPS (not sure if this model has it, mine does anyway) This would be my choice of the 4. HTC makes solid phones too IMO, can't stand the Nokia cheap plastic.

Methode

Heb al jaren een Blackberry. Voordeel van BB is dat er weinig woorden voor nodig zijn. US Government werkt niet anders dan met BB. Net zoals de aanschaf van een 850, kijk hier maar een op:

http://blackberry-nl.com/ :eusa_whistle:
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

killerbee

Jeff

HTC Tynt II nemen heel mooi toestel met alles erop en der aan ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Thys

Heb de HTC Tytn2 nu ook sinds 2 weken, ben er erg goed over te spreken. Stukje lichter en kleiner dan mn vorige (MDA pro van t-mobile) en hij kan alles+meer wat ik ervan verwachtte. Interne GPS doet het goed en snel, WM6 bevalt me prima, tis gewoon goed. Google maps mobile is trouwens ook leuk icm de GPS! En anders heb ik altijd nog mn oude trouwe Nokia 1210... ;)

RJM

Dees dus...werkt perfect met Parrot 3200

Volvo V70 - 2.5 - 1999 - blauw/groen - luxuryline

Eugene

Heb zelf de N95 nu ongeveer 8 maanden en ben eigenlijk niet tevreden over de degeijkheid. Zitten leuke functies op en kan idd erg veel, maar ben nog nooit zo voorzichtig geweest met een telefoon en toch ziet het ding er veel belabberder uti dan mijn vorige SonyEricsson na 2,5 jaar!!

Volgende keer word het voor mij in elk geval géén Nokia meer.

If it's not blown, it sucks...

Turbo-Geek

De Iphone is voor Estelle Gullit en consorten .... Kan veel maar simpel een SMSje sturen is een crime.
Het is en blijft een feit, een PDA zonder qwerty keypad(board) schiet gewoon niet op.

simmz

sorry maar de ipone hééft een qwerty toetsenbord...

ik heb hem nu ongeveer 3 mnd. en ik ben er erg blij mee. snel, overzichtelijk en na een paar uurtjes kraaken...   :eusa_whistle:  is hij full-operational  :eusa_dance:

dus...
every man dies, not every man really lives

Turbo-Geek

Ja op het touchscreen .... Niet echt handig is gebleken.