Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Ik heb de Nokia 6600 Fold, is er ook in Slide variant, maar dan is ie iets groter.

Heb er een 4 gyg kaartje in, kan geloof ik tot 20 op dit moment (micro sd?? ) Verder kan het ding prima samen met outlook voor de contacten, en heeft nog echte toetsen ipv die achterlijke touch screens.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

confruo

Ik heb nu een iPhone G3, erg makkelijk apparaat, een jaar of wat geleden HTC's / Qtec's (2020 en 9090) gehad ook erg handige apparaten, laatste telefoon was een Nokia N73, wat een bagger apparaat, 3 x per week batterij eruit, en er weer in omdat er geen leven meer in het ding zat, beroerde en trage camera, uiteindelijk ook nog een slecht toetsenbord denk ik. het heeft iig nog geen 2 jaar uitgehouden.

Nadeel van de iPhone met mijn kenwood dnx7200, is dat het adressenboek niet benaderbaar is schijnbaar.
de rest werkt tot dusverre gewoon.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Misha

Citaat van: FGG op 24-05-2009 23:44:48
Nokia E71.
Ook een zeer fijn toestel ja. E75 is in principe hetzelfde toestel, maar dan met een slidescherm waaronder het volwaardige qwery toetsenbord zit ipv op de voorkant waardoor het geheel eat sexier oogt.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Reitse

N82 zou ik niet doen.. beroerde knopjes en veel verbindingsproblemen... Ziet er allemaal wel leuk uit maar de functionaliteit vind ik vrij matig...

bupozaanstad

Momenteel de HTC Touch HD, lekker groot scherm en super snel. Ook TomTom werkt er super goed op.

FelixB

Bedankt allemaal voor de reacties!

De N96 wordt op http://www.kieskeurig.nl afgekraakt door de gebruikers, de N97 durf ik dan niet aan...
Terwijl de N82 toch wel goede gebruikerservaringen heeft.
De HTC ziet er inderdaad heel sexy uit & krijgt goede beoordelingen.

De E71/75-serie had ik nog niet naar gekeken, zal ik vandaag eens doen.

Toch nog maar even rondsurfen...

PS wie heeft er ook ervaring mee om een SIM-only abonnement af te sluiten en het toestel te kopen?
855R & C70 T5 cabrio automaat

Misha

Citaat van: FelixB op 25-05-2009 09:02:22
De N96 wordt op http://www.kieskeurig.nl afgekraakt door de gebruikers, de N97 durf ik dan niet aan...

N97 gaat niet lijken op de N96.
Overigens had de eerste E90 communicator ook zijn makken in de eerste (release) firmware. De update die kort daarna werd uitgebracht loste dat eigenlijk allemaal op, versies daarna maakten het tot perfekt toestel, heb er lange tijd met veel plezier op gewerkt.

Ik zou de HTC wel eerst op proef nemen, dat ligt je wel of dat ligt je niet namelijk.
Ik vind het niks; mijn baas vindt het geweldig.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat Nokia MAPS niet echt volwaardige navigatie is, hoewel het nu na 2 jaar wel werkbaar is.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

gewoon peter

Citaat van: bupozaanstad op 25-05-2009 08:12:38
Momenteel de HTC Touch HD, lekker groot scherm en super snel. Ook TomTom werkt er super goed op.

http://www.blogcdn.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/09/htc-touch-hd-review-geekinc.jpg

Ook mijn ervaring HTC touch HD. Met internet en ontvangen e-mails. (Ondanks dat ik ook apple fan ben, maar alleen pc) gr. peter

FGG

Citaat van: FelixB op 25-05-2009 09:02:22
De HTC ziet er inderdaad heel sexy uit & krijgt goede beoordelingen.

De E71/75-serie had ik nog niet naar gekeken, zal ik vandaag eens doen.
Citaat van: Misha op 25-05-2009 09:29:26
Ik zou de HTC wel eerst op proef nemen, dat ligt je wel of dat ligt je niet namelijk.
Ik vind het niks; mijn baas vindt het geweldig.

Ik heb de E71 nu een maand of 2 en wil echt niet meer terug naar de HTC. Ik heb de HTC 2 jaar gehad en ik heb aan sommige features nooit kunnen wennen. De structuur van de (SMS)postvakken bleef een ergenis tot de laatste dag.
De Nokia E71 is een toestel wat je na een dag al helemaal eigen is. Zoals 't hoort, zeg maar.

elmarconi

Citaat van: FGG op 25-05-2009 09:56:22
Ik heb de E71 nu een maand of 2 en wil echt niet meer terug naar de HTC. Ik heb de HTC 2 jaar gehad en ik heb aan sommige features nooit kunnen wennen. De structuur van de (SMS)postvakken bleef een ergenis tot de laatste dag.
De Nokia E71 is een toestel wat je na een dag al helemaal eigen is. Zoals 't hoort, zeg maar.

Zoek/vervang E71 voor E51 en ik ben je man. Mijns inziens is de E51 de betere telefoon, de E71 de betere PDA. Toetsenbord is sowieso gepruts met die kleine toetsen. Iemand nog een HTC P4350 kopen?

Disclaimer: Bovenstaand is mijn mening, niet de waarheid.

--
Autogas Inside . . .

MICHEL306

htc  bevalt prima,alleen met veel zon is het scherm moeilijk af te lezen, maar dat geldt denk ik voor alle telefoons met groot scherm.
en veel software te vinden voor de telefoon om m naar jou zin te maken.

ja hoor  geef er 50 euro voor....

gr M

FGG

Citaat van: elmarconi op 25-05-2009 10:45:09
Zoek/vervang E71 voor E51 en ik ben je man. Mijns inziens is de E51 de betere telefoon, de E71 de betere PDA. Toetsenbord is sowieso gepruts met die kleine toetsen. Iemand nog een HTC P4350 kopen?

Disclaimer: Bovenstaand is mijn mening, niet de waarheid.

Dat had je toch al aangegeven? ::)

Het gepruts met de toetsen valt overigens heel erg mee. De toetsen zijn bijzonder ergonomisch gevormd waardoor vergissen zelden gebeurt.

Thys

Mocht je een abonnement afsluiten incl toestel, kijk dan even goed wat ie kost bij 1- en 2-jarig. In mijn geval was het een stuk voordeliger om een 1-jarig abo te nemen en 60 euro te lappen voor het toestel en daarna over te gaan op sim-only, dan een 2-jarig abo afsluiten en het toestel gratis te krijgen

FelixB

Citaat van: thyzerrr op 25-05-2009 13:53:09
Mocht je een abonnement afsluiten incl toestel, kijk dan even goed wat ie kost bij 1- en 2-jarig. In mijn geval was het een stuk voordeliger om een 1-jarig abo te nemen en 60 euro te lappen voor het toestel en daarna over te gaan op sim-only, dan een 2-jarig abo afsluiten en het toestel gratis te krijgen

Dit is een hele goede tip!!!!

Had zelf ook al zoiets berekend, + dat ik 1 1/2 jaar geleden 'maar' een Nokia 6021 kreeg bij 2-jaars verlenging.

Het wordt voor mij en Nokia N95-8GB, nu nog ff zoeken.
Heb in Winterswijk de goedkoopste gevonden voor € 335,-
855R & C70 T5 cabrio automaat