Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

hathü

Van Nokia 6233 naar Samsung Galaxy Apollo, abbo sim only, bij symio 11,95 euro p.maand 250 belminuten en 1gb internet. Gekozen vanwege de software Android, de schappelijke prijs en de vele app,s die je kunt downloaden, voor mij een prima toestel.
Als eerste Apndroid en Taskmanager erop gezet om zelf invloed op het batterij gebruik te kunnen uitoefen, en het scheel echt, eerst was die na een dag leeg nu gaat ie twee tot drie dagen mee afhanklijk van wat ik op internet doe.

RRRRR_Ramon

Sinds een week heb ik nu een Nokia C7. Wel wennen maar bevalt goed. Ik had een 6300. Weer een Nokia omdat ik in de shovel een Nokia carkit heb.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

wepster

ik mot nog een paar maanden maar kan dan over naar een ander abbo wat advizeren jullie wilvan een flexebel 190 naar een internet mogelijkheid en een bijpassend toestel ;D

brand maarlos met de tips

welgraag onderbouwd met redenen waarom ???

antraciet

Volgens de geruchten komt Nokia met een toestel dat al het goede van de Blackberry de Galaxy en de Iphone gaat combineren?

wepster

Citaat van: antraciet op 16-04-2011 00:38:31
Volgens de geruchten komt Nokia met een toestel dat al het goede van de Blackberry de Galaxy en de Iphone gaat combineren?

en waneerkomen die daarmee want ik mot nog een kleine 4maanden wachten  ;D
zou dat genoeg zijn denk je  ???

antraciet

Ik heb me er niet echt in verdiept maar met een beetje googelen kom je een heel eind denk ik  ;)

StefanCJ

Ik ben eindelijk om ... Er komt een smartphone voor StefanCJ! Ik ben niet veel thuis en heb geen internet op mijn werk en vind het toch vervelend om langere tijd niet op internet te kunnen.

In verband met nummerbehoud en opzegtermijn duurt het nog eventjes, maaaaar als het goed is komt er een HTC Desire HD (ook al twijfel ik ook nog een beetje tussen deze en de Iphone4 ::)).

hayke

Citaat van: wepster op 16-04-2011 00:46:35
Citaat van: antraciet op 16-04-2011 00:38:31

en waneerkomen die daarmee want ik mot nog een kleine 4maanden wachten  ;D
zou dat genoeg zijn denk je  ???

De E6!

En hij's gaaf, als ik de cijfertjes / lettertjes mag geloven.

combinedforces

Citaat van: StefanCJ op 20-04-2011 19:43:30
Ik ben eindelijk om ... Er komt een smartphone voor StefanCJ! Ik ben niet veel thuis en heb geen internet op mijn werk en vind het toch vervelend om langere tijd niet op internet te kunnen.

In verband met nummerbehoud en opzegtermijn duurt het nog eventjes, maaaaar als het goed is komt er een HTC Desire HD (ook al twijfel ik ook nog een beetje tussen deze en de Iphone4 ::)).

Koop een Xperia Arc! Bevalt uitstekend, mooie foto's maakt ie ook.

V70geRwin

Citaat van: combinedforces op 21-04-2011 10:29:17
Citaat van: StefanCJ op 20-04-2011 19:43:30

Koop een Xperia Arc! Bevalt uitstekend, mooie foto's maakt ie ook.

helemaal mee eens, heb hem nu een paar weken, en het beste scherm in de zon!

Lampje

Citaat van: Laserblue op 24-02-2011 12:40:02
Maar de Motorola Defy eigenlijk ook wel  :eusa_think:

Iemand een voorstel? :eusa_shifty:

Ik heb de Defy nu al een aantal maanden, maar bevalt prima. Maakt niet uit hoeveel app's ik er op installeer, de performance blijft flitsend.

En dan het belangrijkste: Angry birds is lekker snel, goeie sound. Angry birds Rio is een aanrader.

spijky

Zojuist de nieuwe Samsung besteld Galaxy s 2, komt als het goed is volgende week binnen. Ik ben benieuwd
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Jeff

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Voip?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

hayke

Citaat van: Jeff op 06-05-2011 01:13:07
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Voip?

Wat is je vraag precies?

v40pokemon

vorige week privé een Nokia E5 ontvangen. Net toestel. Ik had van de zaak al een E72 en het concept bevalt me. De E5 is iets minder te finetunen, maar voor dat geld is-ie goed!