Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

WYD

Ik zit ook te kijken naar de s4 mini omdat mijn huidige toestel na zo'n 6 jaar er niet heel veel zin meer in heeft. Nokia smartpones heb ik geen vertrouwen in. Heb een half jaar geleden een nieuwe nokia geprobeerd, maar nog geen 5 minuten plezier van gehad omdat hij vastliep en de batterij er niet uitgehaald kon worden en resetten niet mogelijk was  :evil: Grote voordeel van de s4 mini vind ik dat deze juist niet zo lomp groot is, maar wel 4g compatible is.  ;D
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Chris

Citaat van: WYD op 24-09-2013 20:41:28
Ik zit ook te kijken naar de s4 mini omdat mijn huidige toestel na zo'n 6 jaar er niet heel veel zin meer in heeft. Nokia smartpones heb ik geen vertrouwen in. Heb een half jaar geleden een nieuwe nokia geprobeerd, maar nog geen 5 minuten plezier van gehad omdat hij vastliep en de batterij er niet uitgehaald kon worden en resetten niet mogelijk was  :evil: Grote voordeel van de s4 mini vind ik dat deze juist niet zo lomp groot is, maar wel 4g compatible is.  ;D

Exact mijn gedachte. Het is een mooi formaat, waarmee je toch heel erg veel kan... en inderdaad 4G compatible.

Chris

Citaat van: Chris op 24-09-2013 21:00:31
Citaat van: WYD op 24-09-2013 20:41:28

Exact mijn gedachte. Het is een mooi formaat, waarmee je toch heel erg veel kan... en inderdaad 4G compatible.

Net nog even een review op tweakers.net gekeken. Daar geven ze wel aan dat de schermkwaliteit (pixels) voor de prijs van de telefoon wel wat onder doet voor vergelijkbare telefoons in de range. Iemand daar ervaring mee en een mening over ;)? Ik ga hem ook nog wel even bekijken in de winkel natuurlijk, en ben zelf verder ook niet zo heel kritisch aangezien ik er geen filmpjes op ga kijken enzo, maar als het aanzienlijk minder is zou ik hem er wel om kunnen laten liggen.

Broabander

Citaat van: Hans Duiven op 31-08-2013 20:41:14
Ik zoek een goede app killer voor de iPhone 4 van mijn dochter....zucht
Maar dan eentje voor een iPhone zonder jailbreak.

Hans

MemStatus?
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

heutink

:D
net een Nokia Lumia 520 binnengekregen..........maar eens kijken hoe dat gaat met windows 8
???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Snellebaksteen

Ik heb mijn Lumia 800 2 jaar lang zeer intensief gebruikt, heerlijk toestel uitermate betrouwbaar, snel, goede kwaliteit, nooit iets mee gehad. Automatisch verbinden met wifi, bluetooth, eigen NAS server, email (4 verschillende adressen) internetten, goede foto's, goede navigatie, er fijne agenda funktie, heel fijn scherm,  voldoende apps.
Nadeel: erg glad. Zonder dun rubber beschermhoesje glijdt hij zeer gemakkelijk uit je handen.

Ander nadeel: als je hem 2 dagen buiten in de regen laat liggen doet hij het niet meer.......

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Dus de oude trouwe N95 maar weer uit de kast getrokken...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Emiel

viking_in_shorts

Misschien dat je er een dakje over kan bouwen?

Marc O.

Iemand in de buurt van Tilburg die tijdelijk een Blackberry rapidcharder te leen heeft? M'n BB Playbook kan er blijkbaar niet tegen dat de accu volledig ontladen is. Het laadproces wordt nl. aangestuurd door de CPU en die heeft bij een lege batterij dus te weinig juice om dat proces aan te sturen, waardoor het kreng helemaal niet oplaadt. Met een rapid charger gebeurt dat wel.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Citaat van: Marc O. op 03-11-2013 22:42:28
Iemand in de buurt van Tilburg die tijdelijk een Blackberry rapidcharder te leen heeft? M'n BB Playbook kan er blijkbaar niet tegen dat de accu volledig ontladen is. Het laadproces wordt nl. aangestuurd door de CPU en die heeft bij een lege batterij dus te weinig juice om dat proces aan te sturen, waardoor het kreng helemaal niet oplaadt. Met een rapid charger gebeurt dat wel.

Niemand? :eusa_shifty:

The Volvoboy

Citaat van: Marc O. op 04-11-2013 22:06:29

BlackBerry is zo 2011 :eusa_shifty: ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Marc O.

Citaat van: The Volvoboy op 04-11-2013 22:08:01

True. Maar om dat ding weg te mikken vind ik ook wat zonde. Is verder nl. een prima apparaat :)

CarolineB

Ik heb wel een BB maar alleen de simpele oplader die je erbij krijgt, sorry :-[

The Volvoboy

Citaat van: Marc O. op 04-11-2013 22:09:15
Citaat van: The Volvoboy op 04-11-2013 22:08:01

True. Maar om dat ding weg te mikken vind ik ook wat zonde. Is verder nl. een prima apparaat :)

Ja oké, maar denk dat daarom vrij weinig mensen zo'n lader voor je hebben ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Sbv

Citaat van: CarolineB op 04-11-2013 22:11:58
Ik heb wel een BB maar alleen de simpele oplader die je erbij krijgt, sorry :-[
ik dus ook