chiptuning....bij wie moet ik zijn?

Gestart door Wouter1973, 04-05-2014 11:50:38

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Citaat van: t5joost op 04-05-2014 21:26:55
Ik ben bij schutten geweest voor het chippen
Ben er zeer tevreden mee

Ik ben daar ook geweest voor een chip op maat, is helemaal goed!
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ludo

Citaat van: Wout309t op 05-05-2014 08:35:25
[(Heeft Ludo geen 'fabrieksnieuw' blok gehad dat ook heel snel stuk was?)

Ja klopt, 4-5 maanden na (opnieuw) chippen, waarbij afr wél gemeten is.
Fasttech hoort dus ook niet bij de goeie tuners.

:evil:

razorx

Een goede tune is maatwerk en duur.
Niet alleen de hardware maar vooral de manuren om alles optimaal op jouw systeem in te regelen.
Daar zitten vele uren aan berekenen, meten en herberekenen in.

Boven de 260 á 270pk, voor wat dat waard is, is een standaard tune van even chippen betekenisloos.

koen.s

Citaat van: leons850 op 05-05-2014 11:16:00
Ben er zeer tevreden mee

Helemaal mee eens, ben ook bij Schutten geweest.
Neemt de tijd, goede software, en niet duur.

BoudewijnB

Wat kost een custom-mapje ongeveer tegenwoordig?

koen.s

Mike H.

Citaat van: koen.s op 09-05-2014 22:10:59
Citaat van: leons850 op 05-05-2014 11:16:00
Ben er zeer tevreden mee

ook ik ben bij schutten geweest. mijn ecu laten aanpassen en chippen. zeer tevreden ermee. Man met veel kennis erover en neemt de tijd voor je.

Helemaal mee eens, ben ook bij Schutten geweest.
Neemt de tijd, goede software, en niet duur.

Antonio

Ik ben ook bij Schutten geweest. Ben er in 2e instantie niet tevreden over. Gaf onjuist advies, waardoor ik opnieuw moest remappen. Toen ik hm daar op aansprak was meneer niet thuis. Reageert niet/slecht op apps. Jammer.

Martijn_B

Antonio, klinkt mij iig niet als de oren als de schutten die ik ken. Welk advies was er onjuist waardoor je moest remappen?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Antonio

PB

leons850

Citaat van: Martijn_B op 06-07-2014 20:00:44
Antonio, klinkt mij iig niet als de oren als de schutten die ik ken. Welk advies was er onjuist waardoor je moest remappen?

Hier sluit ik me bij aan.
Mij heeft hij fantastisch geholpen met de auto en ook achteraf nog advies gegeven toen ik een vervangende turbo (wel weer een 16T) en tcv e.d. had gemonteerd.
De auto gaat echt als een bezetene voor de setup die er in zit, dit kan ook bevestigd worden door een aantal forumleden. :evil:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

t5joost

Vande week weer een ecu ontvangen voor een maatje van me bij schutten vandaan en zeeeer te verden met zijn werk
Vorige maand ook een ecu van een kennis bij schutten langs geweest en ook die is zeer tevereden!

Lammert

Inderdaad, hier ook een zeer tevreden (en snel als de bliksem) klant. Ben erg te spreken over Schutten, en niet alleen over de software, ook het meedenken, meerijden, klantvriendelijkheid en de koffie...

Johann

Citaat van: Martijn_B op 06-07-2014 20:00:44Welk advies was er onjuist waardoor je moest remappen?

Juiste reactie op onjuiste vragen gekregen. Antonio is degene die voor nul centen tuning van een hobbyist zocht. Als ie vervolgens niet zijn zin krijgt gaat ie klagen op het forum.

Ludo

Je zit al dik 15 jaar op het 850 forum Johann.
Het antwoord had je ook zonder reactie moeten weten, zó voorspelbaar...

:evil: