Mag een V 70 eerste type ook?

Gestart door regiorunner, 26-12-2004 21:11:50

Vorige topic - Volgende topic

regiorunner

Hoi allemaal, ik bezit een V70, van het oude type... Aangezien die grotendeels op de 850 is gebaseerd, mag ik ook meedoen?

Heb een V 70 TDI, (wel getunded ;)) met als top 235 km/h; nieuw gekocht, (475 000 kilometertjes later nu  ;D).

JCviggen

yep die mag, maar dat had je ook al kunnen lezen op www.volvo850club.nl ...
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

mehn

Citaat van: regiorunner op 26-12-2004 21:11:50
Hoi allemaal, ik bezit een V70, van het oude type... Aangezien die grotendeels op de 850 is gebaseerd, mag ik ook meedoen?
Heb een V 70 TDI, (wel getunded ;)) met als top 235 km/h; nieuw gekocht, (475 000 kilometertjes later nu  ;D).

Juíst met een V70 Classic mag je meedoen  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

R.Bijl

hier ook maar even een berichtje dan,

van harte welkom hier en er zal wel vraag komen naar:

fotos!!

enne effe lid worden van de 850club zeker?? :D

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Ko

Weer een V70 rijder erbij, welkom.

The Saint

475.00 kilometertjes... jij 'runt' heel wat af in de regio.. ;)

Welkom op het forum en zoals je al gelezen had ben je hier op de juiste plaats met je V70 classic.

Hoeveel kilometer denk je er nog bij te zetten en in hoeveel jaar?
No shirt no shoes, no pinball

regiorunner

Tsja, rijd nu ongeveer 75 000 km per jaar, duseeh nog een jaartje of 2... (dan heeft ie, inclusief het teruggedraaide deel 650 000 erop staan ;)... En wordt het tijd om te gaan vervangen, denk ik

The Saint

Gigantisch! Zeker vergeleken met de 10.000 a 15.000 km die ik jaarlijks rijd.

Ik wens je nog veel probleemloze kilometers toe.

Groeten The Saint.
No shirt no shoes, no pinball

regiorunner

Sja... Palief (garagehouder) roept na al die probleemloze km's nog steeds dat ik in een tijdbom rijd... tsja... Wat moet ik zeggen...

Peth©oni

Citaat van: regiorunner op 27-12-2004 22:24:58
Sja... Palief (garagehouder) roept na al die probleemloze km's nog steeds dat ik in een tijdbom rijd... tsja... Wat moet ik zeggen...

Opelgarage of BMW?  ;D  ;D    ;D        ;D  ;)

BartT5R

Citaat van: Peth©oni op 28-12-2004 08:10:42
Citaat van: regiorunner op 27-12-2004 22:24:58

Opelgarage of BMW?  ;D  ;D    ;D        ;D  ;)

Waarschijnlijk Alfa of Fiat
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

regiorunner

Ahum! nee hij is merkloos.... ;) Nee, zo'n rare vader heb ik nou ook weer niet hoor... :D:D:D

BobaFett

Citaat van: regiorunner op 26-12-2004 21:11:50

Welkom op het forum, mede TDI-rijder  ;)

Het "oude" type V70 heeft dezelfde bodemplaat als de 850 en dus, zoals al eerder opgemerkt, ben je van harte welkom hier (anders ook hoor!) !!

Foto´s worden enorm gewaardeerd hier, want dan weten waar we naar uit kunnen kijken...

Veel veilige kilometers toegewenst (maar dat zal wel lukken)  ;D